امروز صورت گرفت
سه دانش آموز تبریزی که در کنکور سراسری صاحب رتبه شده بودند به همراه نفر سوم مسابقات قرآن کشور در نماز جمعه تبریز توسط امام جمعه این شهر مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۸۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 18 August 2017
 حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با بیان اینکه بزرگ‌ترین سرمایه یک تشکیلات نیروی انسانی است، اظهار داشت: نیروی انسانی در هر سازمانی، اداره و مؤسسه باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی اطاعت و شکرگذاری، تواضع و حلم و خویشتن‌داری را از جمله ویژگی‌های  برگزیدگان از منظر قرآن کریم دانست و گفت: یکی از ابعاد توجه به نیروی انسانی تقدیر و تجلیل از کارکنان نمونه و برگزیده است.

امام جمعه تبریز  به افتخار آفرینی دانش‌آموزان تبریزی در آزمون کنکور سراسری امسال اشاره کرد و گفت: امسال در چهار رشته در کنکور سراسری نفرات برتر کشوری از تبریز و آذربایجان بودند.

وی افزود: در گروه ریاضی، صابر دین‌پژوه رتبه اول کشوی، امیرحسین قویدل رتبه دوم کشوی در گروه تجربی و رتبه سوم در گروه زبان‌های خارجی و  ارسلان یزدچی در گروه تجربی رتبه چهارم کشوری را کسب کردنداز آنها و پدر و مادرشان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیر ناحیه 4 آموزش و پرورش تبریز و مدیر و دبیران مرکز استعدادهای درخشان شهید مدنی یک تبریز تقدیر و تشکر می‌کنم

آل‌هاشم از سیدعلی کاظم زاده که رتبه سوم مسابقات حفظ قرآن کریم را کسب کرده است تقدیر و تشکر کرد.

براساس این گزارش، در نماز جمعه این هفته تبریز این افتخار آفرینان توسط امام جمعه این شهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/60002 /20/س
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار