مجري برگزاري دومين نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری مشهدمقدس:
مجري برگزاري دومين نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری مشهدمقدس با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی برای تامن سرمایه در گردش گفت: برگزاری این نمایشگاه این امکان را برای تولیدکنندگان فراهم می‌کند تا منبع تامین نقدینگی خود را افزایش دهند.
کد خبر: ۴۸۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵ 18 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، مهرداد جهانتاب با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر بیشترین مشکل واحدهای تولیدی هزینه گران تامین مالی است چراکه بانک‌ها با سودهای کلانی به آن‌ها وام می‌دهند از این رو در این نمایشگاه درصدد برآمدیم با فراهم‌کردن بسترهای لازم امکان جذب سرمایه‌های خرد را توسط تولیدکنندگان فراهم کنیم.
جهانتاب با بیان اینکه مشکل موسسات غیرمجاز در چندسال اخیر به رکود فعالیت های اقتصادی در مشهد دامن زده است، گفت: در این نمایشگاه سعی کرده‌ایم تا با دعوت از بانک های مجاز و آگاه‌سازی مردم نسبت به فعالیت‌های موسسات مالی غیرمجاز، بسترهای هدایت نقدینگی به سوی موسسات مجاز را فراهم کرده و مردم را نسبت به عواقب سرمایه‌گذاری در موسسات مالی غیرمجاز اگاه كنيم.
وی با بیان اینکه مردم هنوز تصور می‌کنند بهترین سرمایه‌گذاری در ایران، سرمایه گذاری در بخش زمین و مسکن است، خاطرنشان كرد: با توجه به کاهش قیمت نفت در چند سال آینده قیمت زمین و مسکن چندان گران نخواهد شد از این‌رو بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری بورس است بنابراين در این نمایشگاه سعی شده تا مردم را درباره مزایای ورود به بورس اگاه كنيم.
مجری برگزاري دومين نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشهدمقدس تصريح كرد: در این نمایشگاه از 300 شرکت خارجی دعوت کرده‌ایم که حضور بیابند و تاکنون برخی از آن‌ها نیز آمادگی خود را اعلام کرده‌اند؛ براین اساس جذب سرمایه‌گذار خارجی یکی دیگر از اهداف این نمایشگاه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار