مهر نوشت: ماموری که به عنوان مطلع در دادگاه حضور داشت در اواسط دفاعیات خود حالش بد شد و غش کرد.
کد خبر: ۴۹۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ 11 September 2017
در نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده قتل بنیتا نماینده دادستان، معاون حقوقی فرماندهی استان تهران، نمایندگانی از نیروی انتظامی پاکدشت و کارآگاهان حضور داشتند.

در اواسط جلسه رئیس کلانتری خاتون آباد (از توابع پاکدشت) به عنوان مطلع و با درخواست قاضی پرونده در جایگاه حضور یافت.

وی درخصوص اقدامات انجام شده از سوی کلانتری منطقه گفت: محلی که ماشین در آن پیدا شده یکی از خیابان های کم‌جرم منطقه بوده است.

وی افزود معمولا ما بر اساس جغرافیای جرم واحدهای گشت خود را فعال می کنیم.

این سروان نیروی انتظامی توضیح داد: من حتی نمی‌دانستم سارق چه کسی است و متهم ردیف اول را اکنون و برای بار اول در دادگاه می بینم. با توجه به اینکه خیابان مورد نظر از جمله خیابانهای کم‌جرم‌خیز بوده واحدهای گشت ما در آنجا کمتر تردد داشتند.

اين مامور مي‌خواست مابقی اقدامات کلانتری مربوطه را ارائه دهد که ناگهان غش کرد و روی زمین افتاد.

غش کردن این مامور نیروی انتظامی که به عنوان مطلع در دادگاه حضور داشت تنها حاشیه جلسه نبود. مادربزرگ بنیتا هم پس از حضور متهم ردیف اول در جایگاه و با دیدن وی حالش بد شد و با حالتی بسیار بد به بیرون از جلسه انتقال داده شد تا به بیمارستان اعزام شود.

اگرچه خانواده بنیتا در طول قرائت کیفرخواست و همچنین دفاعیات متهم با اشک و ناله به حرف‌هاي آنها گوش می‌دادند اما در لحظه‌ای که وکیل مدافع خانواده بنیتا پس از حضور در جایگاه شیشه شیر و شیرخشک بنیتا را به حضار دادگاه و رئیس دادگاه نشان داد علاوه بر خانواده بنیتا و بستگانش بسیاری از حضار نیز با مادر بنیتای هشت ماهه همدردی کردند.

کوشا وکیل مدافع خانواده مقتول با در دست داشتن شیشه شیر بنیتا خطاب به متهمان گفت: شما می توانستید فقط چند قطره آب یا کمی شیر از ساک بچه بیرون آورده و به وی بدهید تا تلف نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار