فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی خانگی آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا برابر یوونتوس و تساوی روخی بلانکو و جالوروسی در پایتخت ایتالیا آغاز شد.
کد خبر: ۴۹۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 13 September 2017
 در آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا و در نخستین شب از هفته نخست مرحله گروهی این رقابت‌ها، سه‌شنبه شب 8 دیدار همزمان در گروه‌های یک تا 4 برگزار شد که در مهمترین آنها در گروه چهار، بارسلونا با نتیجه 3 بر صفر یوونتوس را شکست داد و ناکامی فصل گذشته‌اش برای گشودن دروازه‌ این تیم در مرحله یک چهارم نهایی را جبران کرد.

در این بازی لیونل مسی دو بار در دقایق 45 و 69 و ایوان راکیتیچ در دقیقه 56 گلزنی کردند.

در دیگر بازی این گروه تیم اسپورتینگ لیسبون پرتغال با نتیجه 3 بر 2 بر میزبان یونان خود المپیاکوس یونان غلبه کرد.

در بازی مهم دیگری که امشب برگزاری شد از گروه سوم، تیم‌های رم و اتلتیکو مادرید در ایتالیا به مصاف هم رفتند که این بازی نه برنده داشت نه گل.

دیگر بازی این گروه میان چلسی و قره‌باغ آذربایجان که در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار شد اما پرگل بود. آبی‌پوشان لندن با نتیجه 6 بر صفر پیروز شدند که در این بازی گل‌های پدرو در دقیقه 5، زاپاکاستا در دقیقه 30، آسپیلیکوئتا در دقیقه 55، باکایوکو در دقیقه 71 و باتشوای دو بار در دقایق 76 و 82 دروازه میهمان را باز کردند.

در گروه A نیز منچستریونایتد با نتیجه 3 بر صفر از سد بازل سوئیس گذشت که در این بازی فلینی در دقیقه 75،  لوکاکو در دقیقه 53 و رشفورد در دقیقه 84گل‌های میزبان انگلیسی را زدند.

در بازی دیگر این گروه بنفیکای پرتغال در خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب زسکا مسکوی روسیه شد.

و اما در گروه دوم هم همانطور که انتظار می‌رفت مدعیان صعود به آسانی بر رقبای خود غلبه کردند. بایرن مونیخ با نتیجه 3 بر صفر از سد اندرلخت بلژیک گذشت که در این بازی لواندوفسکی در دقیقه 12 از روی نقطه پنالتی، تیاگو در دقیقه 65 و کیمیچ در دقیقه 90 گلزنی کردند. اندرلشت با اخراج اسون کومس در دقیقه  11 این بازی، 10 نفره به کارش ادامه داد.

پاری‌سن‌ژرمن هم با گلزنی مثلث خط حمله جدیدش به آسانی و با نتیجه 5 بر صفر میزبان اسکاتلندی‌اش سلتیک را از پیش رو برداشت. نیمار 19،‌ امباپه 34 و ادینسون کاوانی 40 و 85 از روی نقطه پنالتی و لاستیگ 83 (گل به خودی)،گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار