وی افزود: بیشترین تاکید در عرصه گردشگری روی تبلیغات متمرکز است و برای پیشرفت در عرصه گردشگری می بایست به این مقوله اهمیت بیشتری قائل شد. در همین راستا است که در تلاشیم با ایجاد و تقویت برندهای خاص نام تبریز را در عرصه های گوناگون بیشتر از پیش بر سر زبان ها بیاندازیم.
مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی گفت: زمانی می توان گفت که در گردشگری شاهد پیشرفت هستیم که اثرات اقتصادی آن را در جامعه ببینیم. تبریز 2018 فرصتی طلایی برای گردشگری استان است و می خواهیم از این طریق آنچه از آن اهداف عالی اقتصاد مقاومتی یاد می شود را جامه عمل بپوشانیم.
وی با تقدیر از اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: اگر همت صاحبان این صنف در راستای ثبت آجیل نبود این مهم محقق نمی شد. تمام مجموعه های دیگر نیز که شاخصه ای در عرصه ملی دارند باید در این زمینه پیشقدم شوند و سیاست اداره کل استان نیز، حمایت از این برنامه ها است.
آبدار در خاتمه با تاکید بر لزوم حمایت صاحبان صنایع و صنف ها از صنایع دستی گفت: اگر بتوانیم در بسته بندیهای آجیل و غیره از صنایع دستی استفاده کنیم هم در معرفی صنایع دستی موفق خواهیم شد هم با ترویج فروش آن از هنرمندان حمایت خواهد شد.