دبیر هیئت دولت با تأکید بر اینکه تغییر سیستماتیک و سراسری برای کارکنان دولت در ساعت آغاز به کار ادارات و دستگاه‌های دولتی با آغاز بازگشایی مدارس در اول مهرماه صورت نگرفته، توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.
کد خبر: ۴۹۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 18 September 2017
 عباس حاجی‌میرزایی دبیر هیئت دولت درباره بخشنامه معاون اول رئیس جمهور به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی و تسهیل تردد دانش‌آموزان توضیحاتی ارائه کرد.

حاجی‌میرزایی گفت:  شهردار تهران، با توجه به شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضای سفرهای شهری  و تا دوهفته‌ای که برای برقراری کامل سرویس‌های مدارس و تنظیم رفت و آمد دانش‌آموزان و والدینی که فرزندانشان را به مدرسه می‌رسانند زمان لازم است، درخواست کردند که تأخیر تا ساعت 9 صبح از اول تا 15 مهرماه کارمندان مجاز  شمرده شود و در صورت لزوم به‌عنوان مرخصی ساعتی منظور شود، برهمین اساس معاون اول رئیس جمهور نیز طی بخشنامه‌ای چنین اجازه‌ای را صادر کردند.

دبیر هیئت دولت افزود: بنابراین هیچ تغییری در ساعت کار دستگاهها، بانکها و شرکت‌ها ایجاد نمی‌شود و صرفاً تأخیرات این دو هفته تا ساعت 9 مجاز شمرده می‌شود.

دبیر هیئت دولت افزود: در اصل این بخشنامه یک مساعدت به کارمندانی است که دانش‌آموز دارند تا رفت‌وآمد خود و فرزندانشان را در روزهای اول ماه مهر و ترافیک این روزها مدیریت کنند.

متن کامل بخشنامه به‌شرح ذیل است:

با توجه به آغاز سال تحصیلی 1397‌ــ‌1396 و به‌منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری و کاهش زمان ناشی از ترافیک سنگین در معابر اصلی و شریانی شهر تهران، کلیه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهر تهران مجازند از اول تا پانزدهم مهرماه سال جاری در صورت تأخیر کارمندان خود تا ساعت (9) صبح، تأخیر مزبور را مجاز تلقی کنند و در صورت لزوم ساعات تأخیر را به‌عنوان مرخصی ساعتی منظور دارند.
  اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار