سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با این شرایطی که ما داریم شاید هفته‌های بعد شرایط تیممان بدتر از این هم شود.
کد خبر: ۴۹۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹ 22 September 2017
 یحیی گل محمدی بعد از شکست تیمش مقابل پدیده در نشست خبری اظهار داشت:بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه اول نمایش خوبی اجرا کردیم. حتی می‌توانستیم در همان ابتدای نیمه اول به گل برسیم اما متاسفانه در نیمه دوم نتوانستیم خوب بازی کنیم و اسیر بازی خوب پدیده شدیم.

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: الان نمی‌توانم تحلیل کنم که ما ضعف‌مان کجا بود ولی پدیده واقعا خوب بازی کرد. آن چیزی که ما را اذیت می‌کرد عدم حضور بازیکنان مصدوممان بودو انصافا کار ما برای تعویض‌ها خیلی سخت بود. تیم ما  خیلی جوان شده و دنبال توجیه نیستم اما امروز بدترین بازی ما در هفت هفته گذشته بود! در ترکیب ابتدایی ما تنها دو بازیکن بالای ۳۰ سال سن داشتند و بقیه آنها زیر ۲۵ سال بودند.جا دارد از هواداران تراکتورسازی تشکر کنم که امروز واقعا شرمنده آنها شدیم.

گل محمدی ادامه داد: شاید با این شرایطی که داریم هفته‌های آینده شرایط از این هم بدتر شود. فقط خدا کمک کند تا نیم فصل اول را رد کنیم تا در نیم فصل بعدی شرایط را بهتر کنیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره نارحتی اش هنگام تعویض حاتمی گفت: علت این که حاتمی موقع تعویض دیر به میدان رفت، این بود که تعویض عوض شده بود و من عصبانی بودم!

وی با اشاره به تعویض‌های تیمش گفت: محمد نوری و شهرام گودرزی شرایط بازی را نداشتند و در تهران حضور داشتند. این شرایط در هیچ کدام از تیم‌هایی که در آنها بودم، وجود نداشت. بازیکنان با غیرت زیادی   در تیم هستند و خیلی از این بازیکنان به خاطر محروم ماندن تیم از نقل و انتقالات در تیم مانده‌اند و شاید اگر محرومیت نبود، در تراکتورسازی نمی‌ماندند.

سرمربی تراکتورسازی در پایان تاکید کرد: در نیمه دوم ما اصلا انسجام لازم نداشتیم و حریف راحت می‌توانست پاسکاری کند و هر کاری در زمین انجام داد.. نمی‌دانم باخت را روی قدرت حریف حساب کنم یا ضعف تراکتوسازی اما باز هم از هواداران عذر‌ می‌خواهم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار