تیم فوتبال پدیده به واسطه شکست تراکتورسازی در تبریز و سیدسیروس پورموسوی به خاطر پیروزی تیمش در آبادان به عنوان بهترین‌های هفته انتخاب شدند.
کد خبر: ۴۹۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 23 September 2017
دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر روز گذشته با برگزاری چهار مسابقه به پایان رسید. اتفاق ویژه این هفته سقوط استقلال به قعر جدول بود. پارس جم با وجود توقف مقابل سایپا صدرنشین باقی ماند و پدیده با پیروزی مقابل تراکتورسازی و به واسطه گل زده بیشتر در رده دوم جدول جای پرسپولیس را گرفت.

نتایج هفته هفتم در یک نگاه:

استقلال یک - ذوب آهن یک

استقلال خوزستان صفر - سپیدرود رشت صفر

پرسپولیس 2 - سپاهان 2

سیاه جامگان صفر - گسترش فولاد یک

سایپا یک - پارس جنوبی جم یک 

پیکان 3 - نفت تهران یک

صنعت نفت صفر - فولاد خوزستان یک

تراکتورسازی یک - پدیده 2

**تیم هفته: پدیده

پدیده دست به کار بزرگی زد. شاگردان رضا مهاجری در تبریز توانستند تراکتورسازی را شکست دهند. گسترش فولاد و فولاد خوزستان هم جزو بهترین‌های هفته بودند. گسترش فولاد در مشهد سیاه‌جامگان را شکست داد و از قعر جدول بالا آمد.

فولاد خوزستان هم مقابل هواداران متعصب صعنت نفت به پیروزی رسید. صنعت نفت در فصل جاری در خانه متحمل شکست نشده بود.

 

**مربی هفته: سیروس پورموسوی

فولاد خوزستان از هفته قبل با کسب پیروزی مقابل سپاهان نشان داد روند رو به رشد خود را آغاز کرده و شاگردان پورموسوی شکست مقابل ایرانجوان بوشهر تلنگر خوبی برایشان بوده است. در همین راستا فولاد روز گذشته صنعت نفت را هم شکست داد. کسب 6 امتیاز در دو هفته اخیر باعث شد تا نام پورموسوی به عنوان مربی هفته انتخاب شود.

رضا مهاجری و لوکا بوناچیچ هم در لیست بهترین مربیان هفته جای می‌گیرند.

 

**بازیکن هفته: مرتضی آقاخان

رضا آقاخان در پیروزی سه بر یک پیکان مقابل نفت تهران نقش ویژه‌ای داشت. او در این بازی دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه پیکان کرد تا سهم عمده‌ای در کسب این پیروزی داشته باشد.

 

**بازی هفته: سپاهان و پرسپولیس

سپاهان و پرسپولیس زیبا ترین بازی هفته هفته لیگ برتر را برگزار کردند. این بازی سراسر هجومی بود. مربیان کروات با در نظر گرفتن تاکتیک‌های مختلف در طول بازی صحنه‌های هیجان انگیزی را با حضور شاگردانشان درون میدان خلق کردند. حضور هواداران پر تعداد اصفهانی در ورزشگاه زیبای نقش جهان هم به زیبایی‌های این مسابقه افزوده بود.

 

**ناکام هفته: فراز کمالوند

تیم فراز کمالوند برای اولین بار در خانه متحمل شکست شد تا سرمربی زردپوشان آبادانی لقب ناکام هفته را به خود اختصاص دهد.

صنعت نفت در لیگ برتر شرایط خوبی ندارد. شاگردان فراز کمالوند در 4 هفته اخیر از 12 امتیاز ممکن تنها یک امتیاز به واسطه تساوی در هفته پنجم مقابل ذوب آهن کسب کردند.

علیرضا منصوریان هم که به واسطه تساوی تیمش مقابل ذوب آهن از هدایت استقلال استعفا کرد و کنار رفت را هم می‌توان جزو ناکامان هفته دانست.

 

گلزنان برتر لیگ برتر تا پایان هفته هفتم:

محمد قاضی (پدیده)، مهدی طارمی (پرسپولیس)، مرتضی آقاخان (پی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار