مصطفی مولوی که نامش در میان این لیست دیده می شد، ساعتی پیش با انتشار بیانیه ای از نامزدی برای تصدی سمت شهرداری تبریز کنار کشید تا دایره انتخاب شورانشینان تبریز به 4 نفر، شهین باهر، فتح اللهی، الموسوی و سلیمان پور تقلیل یابد.
کد خبر: ۴۹۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ 23 September 2017
در حالی که قرار است فردا پس از گذشت بیش از یکماه از آغاز به کار شورای پنجم شهر تبریز، شهردار این کلانشهر از بین 5 گزینه انتخاب شود، یکی از این گزینه ها نیز از نامزدی کنار کشید.


مصطفی مولوی که نامش در میان این لیست دیده می شد، ساعتی پیش با انتشار بیانیه ای از نامزدی برای تصدی سمت شهرداری تبریز کنار کشید تا دایره انتخاب شورانشینان تبریز به 4 نفر، شهین باهر، فتح اللهی، الموسوی و سلیمان پور تقلیل یابد.


متن پیام انصراف مولوی به شرح ذیل است:


بسمه تعالی

ریاست محترم و اعضای ارجمند شورای اسلامی
کلانشهر تبریز


سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار ( سوره رعد 24 )


حال که به یمن و برکت نظام جمهوری اسلامی و همت بالا و درک عمیق همشهریان ، شاهد استقرار و شروع فعالیت های شورای پنجم هستیم ، بنده نیز به درخواست تنی چند ازاعضای محترم شورای اسلامی در راستای ارج نهادن به رأی و نظر مردم عزیز برای حفظ و تعمیق ارزش های اسلامی و تحقق اصلاحات راستین با مشی و مرام اعتدال و توانمند نمودن مدیریت شهری با تأکید به پاک دستی و مبارزه بی امان با فساد و رانت و رانت خواری و تحقق شایسته سالاری و ارتقاء رفاه و آرامش شهروندان عزیز تبریز خود را در معرض انتخاب شما عزیزان برای خدمت مهیا نموده و کاندیداتوری خویش را اعلام کردم و در دو جلسه با معرفی خود و ارایه نظرات کلی در رابطه با شهر تبریز و مدیریت شهری عنوان نموده و برنامه های اجرایی را منوط به ارایه چشم انداز شورای محترم کردم.


حال با توجه به لزوم وحدت و انسجام اعضای محترم شورا در انتخاب شهرداری با اکثریت قاطع آراء ضمن تشکر و سپاس از همه شما عزیزان و بزرگواران و مردم فهیم و قدر شناس تبریز که در این مدت حمایت بیدریغ خویش را با مصاحبه ها و تلفن ها و ایجاد کمپین های حمایتی و... بجا آوردند .انصراف خود را در جهت حفظ و پاسداری از رای مردم قهرمان تبریز که همانا رای به تغییر و اصلاحات بوده؛ نه برگشت و پس رفت به 16 سال قبل؛ از کاندیداتوری اعلام و برای شما عزیزان آرزوی توفیق روز افزون دارم .


و سخنم را با کلام امیر کلام حضرت علی علیه السلام مزین می نمایم همو که همه ما باید رهرو و رهپوی آن امام همام باشیم ( خطبه 132 )

اللَّهُمَّ إِنَّكَ تَعْلَمُ أَنَّهُ لَمْ يَكُنِ الَّذِي كَانَ مِنَّا مُنَافَسَةً فِي سُلْطَانٍ وَ لَا الْتِمَاسَ شَيْ ءٍ مِنْ فُضُولِ الْحُطَامِ وَ لَكِنْ لِنَرِدَ الْمَعَالِمَ مِنْ دِينِكَ وَ نُظْهِرَ الْإِصْلَاحَ فِي بِلَادِكَ فَيَأْمَنَ الْمَظْلُومُونَ مِنْ عِبَادِكَ وَ تُقَامَ الْمُعَطَّلَةُ مِنْ حُدُودِكَ

خدايا تو مى دانى آنچه از ما رفت، نه به خاطر رغبت در قدرت بود، و نه از دنياى ناچيز خواستن زيادت بلكه مى خواستيم نشانه هاى دين را به جايى كه بود بنشانيم، و اصلاح را در شهرهايت ظاهر گردانيم. تا بندگان ستمديده ات را ايمنى فراهم آيد، و حدود ضايع مانده ات اجرا گردد.


ارادتمند – مصطفی مولوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار