شهردار منتخب تبریز در اولین گفتگوی خود تاکید کرد
شهردار منتخب تبریز با قدردانی از انتخاب شورای اسلامی شهر گفت: خدا را شاکرم که این سرمایه گرانبها، از رهگذر اعتماد اعضای محترم شورا نصیب اینجانب شده است.
کد خبر: ۴۹۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 24 September 2017
به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین‌باهر در نخستین گفتگوی خود پس از انتخاب به عنوان شهردار تبریز اظهار داشت: در جلسات  ارائه برنامه خود که با اعضای محترم شورا داشته‌ایم؛ سعی کردم نیازها، مشکلات، راهکارها و فرصت‌های توسعه شهر را تبیین کنم، خدا را شاکرم که مجموعه مباحث ارائه‌شده، با اعتماد اعضای محترم مواجه شده‌است.

وی با قدردانی از سایر نامزدهای تصدی شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: مجموعه مباحثی که در ماه‌های اخیر توسط کاندیداهای متخصص و توانمند عنوان شد، حامل تجارب ارزشمند اجرایی و پژوهشی است و قطعاً در برنامه‌های آینده راهگشا خواهد بود.

شهردار منتخب تبریز همچنین با قدردانی از اصحاب رسانه اظهار داشت: پیگیری خبرنگاران و فعالان مجازی، در این خصوص، از مسئولیت‌پذیری اصحاب رسانه حکایت دارد؛ قدردان این مزیت ارزنده هستم و امیدواریم این سرمایه فرهنگی، زمینه‌ساز همکاری‌های آتی باشد.

وی با اشاره به پیشینه اجرایی خود اظهار داشت: با توجه به این‌که در هر دو حوزه اجرایی و نظارتی، به عنوان شهردار و عضو شورا حضور داشته‌ام، عمیقاً معتقدم که با حمایت شورای محترم، می‌توان به دستاوردهای مهم در آینده‌‌ای نه‌چندان‌دور رسید.

شهین‌باهر خاطرنشان کرد: در کنار مشکلات و نیازهای مختلف، باید باور داشته‌ باشیم که شهرمان دارای فرصت‌ها، استعدادها و ظرفیت‌های کم‌نظیر است؛ این ظرفیت‌ها، با مشارکت و همراهی متخصصان و کارشناسان امر، قطعاً افق‌های روشنی را در توسعه و آبادانی شهرمان ترسیم خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار