پیش بازی تراکتور - گسترش فولاد
هفته هشتم لیگ برتر شاهد دربی تبریز هست.
کد خبر: ۵۰۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 27 September 2017
به گزارش تابناک تبریز، در دومین روز برگزاری بازی های هفته هشتم لیگ برتر روز پنج شنبه ۶  مهرگسترش فولاد تبریز-تراکتورسازي تبریز از ساعت14  در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز-به مصاف هم می روند.
 
 دربی تبریز که همیشه از یک هیجان خاصی در بین فوتبال دوستان تبریزی برخوردار است این بار در شرایطی برگزار می شود که در این فصل نتایج خوبی نگرفتند. هر دو تیم در جدول هفت امتیازی‌اند؛ کسب میانگین یک امتیاز از هر بازی اصلا نمی تواند نتیجه قابل قبولی باشد.تراکتور در جایگاه دوازدم و گسترش قعر نشین لیگ است.اگر یکی از این دو تیم بتوانند هرسه امتیاز این دیدار را کسب کنند میتوانند جهش قابل توجهی در جدول داشته باشند.
 
تراکتور در بازی هفته گذشته مقابل پدیده مشهد بازی را در دقایق پایانی واگذار کرد و گسترش در یک دیدار مهم توانست در مشهد سه امتیاز بازی با سیاه جامگان را به اندوخته های خود بیافزاید.
 
تراکتور همیشه سربلند
 
گسترش فولاد و تراکتورسازی تاکنون 8 بار در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفته‌اند که ماحصل آن 4 برد برای تراکتورسازی و 4 تساوی بوده است تا گسترش فولاد در اندیشه کسب نخستین برد خود مقابل سرخ‌پوشان باشد.
 
 تراکتور بدون نیمکت نشین!

تراکتورسازی در حالی به مصاف گسترش فولاد می‌رود که محمد ابراهیمی، محمد نوری، سینا عشوری و شهرام گودرزی به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود. علی طاهران و محمد نادری نیز به دلیل محرومیت در اختیار تراکتورسازی نخواهند بود تا عارف آغاسی پس از رفع مصدومیت، به جای محمد نادری در خط دفاعی تراکتورسازی به کار گرفته شود. با توجه به مصدومیت نوری، گل‌محمدی باید به بازیکنان جوان تیمش فرصت بازی بدهد، به همین دلیل احتمال حضور امیر اسدزاده به جای علی طاهران در ترکیب تراکتورسازی نیز وجود دارد.

در آن سوی میدان، داریوش خلیل پور آذر، پزشک گسترش فولاد، تنها محروم این تیم خواهد بود.
 تیم داوری: اشکان خورشیدی – هادی طوسی – عسگر محمدی – سعید رحیمی مقدم – ناظر: محمدرضا فلاح


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار