تراکتورسازی مه در تعطیلات لیگ برتر از دیروز تمرینات خود را از سرگرفته اسن در دیداری تدارکاتی مقابل شهرداری تبریز صف آرایی میکند.
کد خبر: ۵۰۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 04 October 2017

تراکتور به مصاف شهرداری تبریز می‌رود

سرخ پوشان فوتبال آذربایجان پس از 2 روز تعطیلی، تمرینات خود را از روز دوشنبه آغاز کردند و در حال حاضر کادر فنی این تیم برای آماده سازی سرخ پوشان یک دیدار تدارکاتی در نظر گرفته است.


شاگردان یحیی گل محمدی که برای دیدار مقابل پارس جنوبی جم خود را آماده می کنند، از ساعت 15:30 روز پنجشنبه در کمپ اختصاصی باشگاه به مصاف تیم شهرداری تبریز می روند.
 بازگشت محمد نوری به تمرینات تراکتور

 محمد نوری هافبک تراکتورسازی که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند، روز گذشته بعد از چند جلسه فیزیوتراپی به تمرینات تیمش برگشت و کارش را شروع کرد.

 
نوری در بازی تراکتورسازی و نفت در هفته پنجم لیگ برتر دچار آسیب دیدگی شد و دیگر نتوانست در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود. البته با توجه به نیاز تیم او در چند بازی به عنوان ذخیره به زمین رفت، ولی مصدومیتش پابرجا مانده و حالا پزشکان در تلاش هستند تا هرچه سریعتر شرایط بازی کردن را پیدا کند.


از این رو نوری در تمرینات تراکتورسازی خودش را آرام آرام به شرایط خوب قبلی می‌رساند و احتمال دارد به بازی با پارس جنوبی در هفته نهم لیگ برتر نیز برسد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :