حجه الاسلام آل هاشم در گرامیداشت روز جهانی استاندارد در تبریز:
مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد و آیین معرفی واحدهای نمونه وبرگزیده کیفی استاندارد مورخ ۱۹ مهر در محل سالن اجتماعات اداره کل استاندارد برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 11 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، حجه الاسلام دکتر آل هاشم سخنران روز جهانی استاندار با اشاره به اینکه امروز استاندارد در فرهنگ کسب و کار و تجارت به زبان مشترک انسانها تبدیل شده است ، افزود ، هر روز که می گذرد دایره شمول استاندارد گسترده تر می شود.

وی اضافه کرد : استاندارد سازی تنها به مقوله صنعت خلاصه نمی شود بلکه همه فعالیت های فردی را در بر می گیرد.

امام جمعه تبریز رعایت استانداردهای زیست محیطی را یکی از دغدغه های امروز دانست و افزود ، باید هرچه سریعتر چاره ای به حال دریاچه ارومیه اندیشیده شود.

وی ادامه داد ؛ استاندارد مبنایی برای داوری در ابعاد مختلف مادی و معنوی است و ترویج فرهنگ استاندارد یک موضوع مهم است که باید با استفاده از رسانه ها در ترویج استفاده از کالاهای استاندارد فرهنگ سازی شود.

 دکتر آل هاشم ابراز داشت : با فرهنگ سازی باید مردم قبل از خرید و توجه به جنس و قیمت به استاندارد توجه کنند.

وی اضافه کرد : استاندارد سقف نیست بلکه حداقل هایی است که باید رعایت شود ، افزود ، استاندارد با امنیت سلامتی مصرف کنندگان سروکار دارد

 
نماینده ولی فقیه در استان تشریح کرد : در دنیای امروز انتظار مردم از استانداردها افزایش یافته است و برای ورود به بازارهای جهانی رعایت استاندارد راهگشا خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار