مسی گفت: با توجه به تمام کارهایی که در مرحله انتخابی انجام داده بودیم، انصاف نبود که ما به جام جهانی صعود نکنیم. این گروه از بازیکنان لایق حضور در جام جهانی بودند.
کد خبر: ۵۰۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 11 October 2017
تیم ملی آرژانتین بامداد امروز (چهارشنبه) در آخرین دور از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، با نتیجه 3 بر یک بر میزبانش اکوادور غلبه کرد و با توجه به نتایجی که در دیگر دیدارهای این منطقه رقم خورد، توانست به عنوان تیم سوم جدول، مستقیماً به جام جهانی صعود کند. این در حالی بود که شکست یا تساوی در این بازی می‌توانست به حضور‌های متوالی آلبی‌سلسته از سال 1970 پایان دهد.

آرژانتینی‌ها در این بازی متحمل شوک زود هنگامی شدند زمانی که دروازه‌شان در دقیقه نخست باز شد، هر چند لیونل مسی با هت‌تریکش در این بازی آلبی‌سلسته را نجات داد.

مسی که از یک سال پیش به دلیل تحریم رسانه‌های از سوی بازیکنان تیم ملی آرژانتین (در پی انتقادات شدید رسانه‌ها از عملکرد آنها در کوپا آمه‌ریکا و انتخابی جام جهانی) با هیچ رسانه‌ای در کشورش صحبت نکرده بود، بعد از پیروزی آلبی‌سلسته با رسانه‌های کشورش هم آشتی کرد.

ستاره خط حمله بارسلونا پس از مسابقه گفت: با توجه به تمام کارهایی که در مرحله انتخابی انجام داده بودیم، انصاف نبود که ما به جام جهانی صعود نکنیم. این گروه از بازیکنان لایق حضور در جام جهانی بودند.

مسی با ابراز نارضایتی از شروع ضعیف هم‌تیمی‌هایش در بازی برابر اکوادور ادامه داد: ما در این بازی کار را برای خودمان سخت‌تر کردیم چون شروع‌مان ضعیف بود. انجام یک بازی با شرایطی که ما داشتیم آن هم در حالی که در دقیقه نخست گل خورده‌اید کار آسانی نیست اما خوشبختانه همه چیز ختم به خیر شد.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین در پایان از رسانه‌های کشور خواست که به او و هم‌تیمی‌هایش برای ساختن تیمی متحد و یکپارچه که شانس کسب موفقیت در جام جهانی 2018 روسیه را داشته باشد کمک کنند.

او اظهار داشت: حفظ اتحاد برای اینکه تیم ملی موفق باشد بسیار مهم است. وقتی همگی دست به دست هم دهیم، کار‌ها آسان‌تر می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار