کد خبر: ۵۰۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 11 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، فروش الکترونیکی بلیت های مسابقه تیم های تراکتورسازی و پارس جم از هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور از صبح روز چهارشنبه آغاز شد.
 
باشگاه تراکتورسازی در راستای تسهیل تهیه بلیت  مسابقات و ایجاد زیرساخت های مناسب جهت رفاه فوتبال دوستان خصوصا هواداران پرشور در فصل جاری اقدام به فروش الکترونیکی بلیت  های مسابقات کرده که بر این اساس بلیت  فروشی بازی روز جمعه تیم های تراکتورسازی و پارس جنوبی جم به شکل الکترونیکی و از طریق وب سایت footballeticket.ir انجام می شود.
 
هواداران می توانند با حضور در ورزشگاه و خرید کارت الکترونیک به مبلغ ۵۰ هزار ریال پیش از هر بازی به صورت اینترنتی کارت خود را در وب سایت با همان مبلغ همیشگی ۵۰ هزار ریال شارژ نموده و به راحتی با همراه داشتن کارت الکترونیک در ورزشگاه حضور یابند. علاوه بر امکان خرید اینترنتی بلیت  هواداران می توانند به صورت حضوری نیز در ورزشگاه بلیت  الکترونیکی مورد نظر خود را خریداری نمایند. همچنین بلیت  جایگاه ویژه برای نخستین بار با خدمات بی سابقه از جمله پارکینگ اختصاصی و پذیرایی بین دو نیمه به مبلغ ۲۰۰ هزار ریال ارائه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار