مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي آذربايجان‌شرقي خبر داد
مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي آذربايجان‌شرقي گفت: عدم تخصيص 30 درصد از ارزش افزوده سهم شهرداري به نوسازي و تكميل زيرساخت شهرك هاي صنعتي از ديگر مواردي است كه شركت شهرك هاي صنعتي را در تنگنا قرار مي دهد.
کد خبر: ۵۰۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ 11 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، سیدمرتضی نیرومند در نشست مشترکی با حضور اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن با ارائه گزارشی از وضعیت شهرک های صنعتی استان، اظهار کرد:‌هدف‌گذاری‌های انجام شده برای ارتقای خدمات و تولید در شهرک های صنعتی جز با مشارکت بخش خصوصی محقق نخواهد شد.

وی گفت: جلب نظرات بخش خصوصی مهم ترین مولفه در تحقق برنامه ها و اهداف شرکت بوده و یکی از اهداف برگزاری این نشست جلب این نظرات است.

نیرومند با بیان اینکه چالش‌های اساسی تهدید کننده صنعت باید شناسایی شده و راهکارهای برون رفت از آن تدوین شود، ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در تلاش است تهدیداتی که مربوط به حوزه فعالیتش می‌باشد را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کند که همکاری سایر بخش ها نیز در این راه کمک رسان خواهد بود.

وی ابراز کرد: وجود ماده 81 قانون الحاق 2 برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت این امکان را فراهم کرده تا زیرساخت های لازم از جمله برق، آب،‌گاز و مخابرات درب واحدهای تولیدی تحویل داده شود ولی عدم اجرای آن تولید را با شمکل مواجه کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی افزود: عدم تخصیص 30 درصد از ارزش افزوده سهم شهرداری به نوسازی و تکمیل زیرساخت شهرک های صنعتی از دیگر مواردی است که شرکت شهرک‌های صنعتی را در تنگنا قرار می‌دهد.

وی گفت:‌با وجود کلیه مشکلات و محدودیت های اعتباری شرکت شهرک های صنعتی سعی در صرفه جویی هزینه ها داشته و خوشبختانه توانستیم در شش ماه اول امسال با صرف 84 درصد از هزینه ها به شهرک سازی عزم خود را برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها نمایان سازیم.

در این نشست اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان نیز با تقدیر از برگزاری این نشست مشترک بر لزوم گسترش همکاری های دو جانبه تاکید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :