دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در آستانه سرباز شدن قرار دارد و این احتمال دارد که او با معرفی به سازمان نظام وظیفه عمومی، خودش را سرباز کند.
کد خبر: ۵۰۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 12 October 2017
 علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس قصد دارد مثل احمد نوراللهی و امید عالیشاه که سال گذشته دست به چنین اقدامی زدند، خود را سرباز کند. او در حال حاضر دوران دانشجویی را پشت سر می گذارد، و گفته می شود قصد دارد تا به سربازی برود. بیرانوند که هنوز مشخص نیست قصد دارد از دانشگاه انصراف بدهد یا نه، به دلایل مختلفی تصمیم گرفته تا خودش را سرباز کند.

 

شاید فکر کنید بیرانوند باید دو سال به خدمت سربازی برود. اما طبق قوانین، او به دلیل اینکه متاهل است و سه فرزند دارد می تواند یک سال کمتر خدمت کند. طبق قوانین، داشتن هر فرزند سه ماه از مدت سربازی می کاهد و تاهل هم سه ماه از مدت سربازی را کم می کند. از طرفی بیرانوند دوست دارد در یکی از تیم های خارجی به فوتبال خود ادامه دهد و لژیونر شود. ظاهرا او به این نتیجه رسیده که اکنون بهترین زمان برای رفتن به سربازی است و نباید زمان را از دست بدهد.

از سوی دیگر، بیرانوند که حداقل به لحاظ آماری عملکرد فوق العاده ای داشته و در ۱۷ بازی لیگ برتر در فصل گذشته و ۴ بازی لیگ قهرمانان آسیا کلین شیت کرده، به خاطر عملکردش در بازی مقابل سپاهان و الهلال و تیم ملی سوریه و گل هایی که در این دیدارها دریافت کرد، مورد انتقاد هم واقع شده است. در مورد دروازه بان ملی پوش پرسپولیس می توان گفت بیرانوند که در ۱۰ بازی اول رسمی اش در تیم ملی دروازه خود را بسته نگه داشت و از این لحاظ رکوردی عجیبی را به ثبت رساند، مقصر همه گل های دریافتی پرسپولیس نیست و در برخی بازیها عوامل دیگری نظیر غیبت مدافاع اصلی تیم از جمله سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا و محمد انصاری هم در باز شدن دروازه سرخها بی تأثیر نبوده است.

 

با وجود این شرایط بعید نیست که بیرانوند بخواهد در نیم فصل دوم خود را سرباز کند و به یک تیم نظامی برود که تراکتورسازی می تواند یکی از این گزینه ها باشد. اخبار دریافتی حاکی از آن است که مسئولان باشگاه تراکتورسازی هیچ گونه تماسی با بیرانوند برای پیوستن به این تیم نداشته اند. گفته می شود این خود بیرانوند است که می خواهد سرباز شود و تماسی در این زمینه از سوی دیگر باشگاهها گرفته نشده است.

از سوی دیگر، رادوشوویچ هم برای تمدید قرارداد با پرسپولیس شروطی را مطرح کرده است. گفته می شود در صورت ادامه همکاری برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس، رادوشوویچ هم قطعاً قرارداد خود را تمدید می کند، اما در صورت جدایی سرمربی کروات، وی هم شانس بازی در پرسپولیس را بررسی کرده و بعد در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد. مسئله سرقت ۲۰۰ هزار دلار از منزل رادوشوویچ هم باعث شده تا این دروازه بان کمی در تصمیم خود مردد باشد. اما در مجموع، این دروازه بان برای تمدید قرارداد با سرخپوشان تمایل دارد و در جلسه ای که روز شنبه با طاهری داشت، آمادگی خود برای ادامه حضورش در پرسپولیس را اعلام کرد.

پرسپولیس ۹ بازیکن آزاد دارد، و در صورتی که محرومیت پرسپولیس در دادگاه CAS تأیید شود، مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد این بازیکنان اقدام خواهند کرد که رادوشوویچ هم یکی از این بازیکنان است/90

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار