پیش بازی تراکتور سازی- پارس جنوبی جم
در روز پایانی هفته نهم لیگ برتر تراکتورسازی میزبان صدرنشین لیگ برتر است.
کد خبر: ۵۰۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 12 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، در دومین روز از برگزاری هفته نهم لیگ برتر در دیداری حساس و سرنوشت ساز در صدر جدول روز جمعه تراکتورسازی در تبریز میزبان پارس چنوبی جم خواهد بود.
 
 
 اولین تقابل این دو تیم در یک بازی رسمی است. پارس جنوبی جم با تارتار توانست در اولین حضور خود در لیگ برتر نتایج درخشانی تا این جای فصل کسب کند در هفته نهم باید مقابل تیم آماده تراکتورسازی تبریز قرار گیرد.

گل محمدی که با جوانان خود توانسته تا هفته هشتم نتایج خوبی را بگیرد و با 10 امتیاز در فاصله هشت امتیازی صدر جدول قرار دارد. تراکتور در این تقابل مستقیم میتواند با شکست پارس جنوبی صدرنشین فاصله خود را با صدر جدول به 5 امتیاز کاهش دهد و خود را در قامت مدعی قهرمانی ظاهر کند.
 
 شاگردان گل محمدی در هفته گذشته در دربی تبریز توانستند با پیروزی مقابل گسترش فولاد به نیمه بالایی جدول صعود کنند و با روحیه ای مضاعف مقابل پارس جنوبی جم قرار میگیرند.
 
شاگردان تارتار نیز که با 18 امتیاز در صدر قرار دارند در فکر حفظ جایگاه خود هستند و اما دو تساوی پی در پی در هفته های گذشته موجب شده که جایگاه این تیم توسط پدیده و پرسپولیس تهدید شود.
 
این دیدار از ساعت 16 روز جمعه و با قضاوت موعود بنیادی فر – محمدرضا منصوری – بابک عباسقلی زاده – حسین زیاری – ناظر: محمدجواد تقی پور  در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار