تسنیم:سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: ما مشکل بدنی نداریم،‌ حتما شوخی کردند.
کد خبر: ۵۰۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷ 12 October 2017
 فیروز کریمی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پیکان در مورد مشکل بدنی بازیکنان گسترش فولاد و مصدومیت‌های پی‌در‌پی بازیکنان این تیم،‌ گفت: مشکل بدنی و بدنسای نداریم. آن هشت نفری هم که رباط پاره کردند داشتند سینما می‌رفتند! ما مشکل بدنی نداریم! تفریح می‌کردند و داشتند بازی می‌کردند که رباط پاره کردند،‌ ما مشکل بدنی نداریم،‌ حتما شوخی کردند.
 

وی در پاسخ به این پرسش که برخلاف همیشه که لحظاتی قبل از پایان بازی زمین را ترک می‌کرده،‌ اما در این دیدار این کار را نکرده است،‌ گفت: شما اگر بازی‌های ما را نگاه کنید هیچ موقع دقیقه 85 من به رختکن نرفته‌ام و فقط یک دقیقه پایانی بوده که زمین را ترک کردم. امروز هم وقتی داور پنج دقیقه وقت تلف شده گرفت، اتفاقات زیادی در آن وقت‌های تلف شده افتاد و به نظرم داور می‌توانست وقت اضافه بیشتری هم بگیرد. شاید هیچ اتفاقی در آن دقایق نیفتاد اما برای تیمی که به دنبال اتفاقات است دو دقیقه هم به لحاظ روحی و روانی مهم است.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد داوی مسابقات در بازی‌های لیگ برتر، خاطرنشان کرد: در مورد بازی‌ها لیگ نمی‌توانم چیزی بگویم اما داور این بازی خیلی سطح بالا سوت زد. من به کمیته داوران تبریک می‌گویم. تیم حریف که پیروز شده است از داوری رضایت دارد و ما هم راضی هستیم، این نشان می‌دهد که داوری خیلی خوب بوده است. حضور داور در یک متری تمام صحنه‌ها به او اجازه داد تا از کارت‌های خود استفاده نکند و بازی را کنترل کند. این می‌تواند یک الگوی خوب برای داوران لیگ برتر باشد.  بازی جوانمردانه‌ای هم دیدیم و اگر کسی هم روی زمین افتاد به دلیل مصدومیت بود. به طور کلی همه چیز خیلی خوب بود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :