نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: امروز شاهد بی‌اعتمادی مردم نسبت به برخی مسوولان هستیم زیرا همه شاهد بودیم که در خصوصی سازی های دوره سازندگی، شرکت‌های پرمنفعت را ورشکسته می‌کردند و خودشان خریدار آنها بودند و متاسفانه این مسئله بازهم ادامه دارد.
کد خبر: ۵۰۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ 16 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، احمد علیرضابیگی امشب در جمع انجمن اسلامی کارخانجات اظهار داشت: امروز  آقایان مدام نام سپاه را می‌برند در حالیکه روزی آنها را متهم می‌کردند،باید به آنها گفت که ملت ما گذشته را فراموش نکرده است.

وی با تاکید به اینکه معتقدم سپاه به پشتوانه اعتماد و حمایت رهبری و ملت بزرگ ایران همیشه پرصلابت است، افزود: سپاه با این پشتوانه دشمنان نظام و انقلاب را سرجای خود نشانده و خواهد نشاند.


هیچ‌کدام از وعده‌های برجام عملی نشده است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی‌بهشت را در رهگذر برجام وعده داده بودند و عنوان می‌کردند شاهد تغییر و تحولات فراوانی خواهیم بود،گفت: در دوران برجام وعده داده بودند که مشکلات آب خوردن هم حل خواهد شد ولی امروز حکایت چیز دیگری شده است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه امروز برجام بدفرجام شده است، افزود: وقتی برخی چنین شعارهایی را مطرح می‌کردند، مقام معظم رهبری فرمودند ما بدعهدی‌های این‌ها را می‌شناسیم و به کرات دیده‌ایم و آزمایش خود را در طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب پس داده‌اند ولی دولت قبول نمی‌کرد و مصمم به انجام این امر بود در حالیکه رهبری مانند پدری مهربان و آینده‌نگر عاقبت کار این فرزند لجوج را می‌دانست.

بیگی افزود: توصیه و سفارش‌هایی که رهبر فرزانه انقلاب را تحت عنوان خطوط قرمز مطرح کرده بودند، متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت  و شرایط طوری طراحی شد که مخالف‌های داخلی پررنگ شود ولی رهبری نهایت حسن نیت را در برجام نشان دادند.

وی با تاکید به اینکه تجربه برجام هزینه سنگینی بر ما تحمیل کرده، تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند ما باید به توان داخلی اکتفا کنیم و این‌ها چیزی به ما نخواهند داد و باید خودمان به جوانان و اقتصاد مقاومتی بها دهیم،اما متاسفانه نتیجه‌ای حاصل نشد.

بیگی اضافه کرد: بر ما برازنده نبود از تمسک به اهل بیت دوری جوییم و دست به سوی بیگانگان دراز کنیم زیرا اگر مبانی دینی نبود امکان برقراری جمهوری اسلامی ایران و پیروزی در دوران دفاع مقدس امکان‌پذیر نمی‌شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در تند باد حوادث همچون فتنه ۸۸ با پشتوانه دینی و تمسک به اهل بیت توانستیم نقشه دشمنان را خنثی سازیم، ادامه داد: عزت ما در خاک و دستان  بیگانه نیست و چشم به دست بیگانگان برازنده کشوری نیست که بیرق و توکلش حضرت اباعبدالله و حضرت ابوالفضل است زیرا هر چقدر از آرمان‌ها فاصله گرفتیم دچار گرفتاری‌های زیادی شدیم.

چرا باید وزیری سرمایه هزار میلیاردی داشته باشد؟

وی با بیان اینکه برای ملت ایران قابل قبول و فهم نیست که روزی وزیر جمهوری اسلامی ایران صاحب سرمایه ۱۰۰۰ میلیاردی باشد، افزود: هرقدر معیارهای مسوولان ما با معیارهای انقلابی و شعارهای نه شرقی و نه غربی سال ۵۷  فاصله می‌گیرد، شاهد مشکلات عدیده‌ای می‌شویم.

بیگی عمده مشکل امروز کشور را حاصل انتصاب مدیران براساس رابطه مطرح کرد و گفت: این موضوع به خاطر فاصله گرفتن از تفکر انقلابی است که دولت در پیش گرفته و مدیران را بر مبنای روابط منصوب می‌کند.

وی اذعان داشت: با سیمانی که به  قلب راکتور هسته‌ای ریختیم انگار خودمان را منجمد کردیم.

 نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز شاهد بی‌اعتمادی مردم نسبت به  برخی مسوولان هستیم زیرا همه شاهد بودیم که در خصوصی‌سازی‌های دوره سازندگی، شرکت‌های پرمنفعت را ورشکسته می‌کردند و خودشان خریدار آنها بودند و متاسفانه این مسئله بازهم ادامه دارد.

خریدار و فروشنده راه‌آهن یک نفر بود

وی ادامه داد: خطاب به آقای آخوندی گفتم راه‌آهن را به بهانه خصوصی‌سازی سال ۸۲  فروختید اما فروشنده و خریدار آن یکی بود و آن کسی جز سعیدی‌نژاد نبود که اکنون صاحب تمام لوکوموتیوهاست.

بیگی با اشاره به اینکه در جریان استیضاح وزیر راه صحبت‌های زیادی شد،گفت: در دولت جدید رئیس جمهور تاکید کرده که ما دیگر حاضر به شنیدن حرف‌هایی در مورد سعیدی‌نژاد نیستیم.

اغلب وزرای ما اهل کسب و کار هستند

وی با تاکید به اینکه وزرای ما اهل کسب و کار هستند، گفت: وزرا به ملت فخر می‌فروشند که ما وزیر شما شدیم ولی به دنبال تجارت خود هستند.

نماینده مجلس شورای اسلامی متذکر شد:سرنوشت یمن، عراق و سوریه به سبب قدرت جمهوری اسلامی ایران تعیین می‌شود در حالیکه قدرت‌های غرب و شرق می‌خواستند بشار اسد نباشد ولی این اراده جمهوری اسلامی ایران برای بقای عراق و سوریه بود که منجر شد نتیجه چیز دیگری شود.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی آقایان ملت را تحقیر کردند، ابراز کرد: نرخ سود سپرده را وقتی ۱۵ درصد اعلام می‌کنند، برخی آقایان صاحب ثروت را دعوت کرده و با آنها قرارداد با نرخ ۲۲ درصد می‌بندند.

بیگی، اداره شرایط اقتصادی کشور را به صورت غیرواقعی عنوان کرد و گفت: قیمت پایین دلار سبب منفعت واردکنندگان است و ملت از آن سودی نمی‌برد و متاسفانه هزینه‌های مردم با دلار شده است در حالیکه دریافتی آنها با ریال است.

وی افزود: ساز و کار تولید سودمند نبوده و منفعتی برای صاحبان تولید برای سرمایه‌گذاری نمانده است و این سبب شده پولشان را برای  منفعت در بانک سرمایه‌گذاری کنند.

بیگی با تاکید به اینکه تا دولت خود را از اقتصاد کنار نکشیده و بهره بانکی را کنترل نکند، نمی‌توان امید چندانی به خروج  کشور از رکود داشت، گفت: با آمارهای ساختگی نمی‌توان کاری پیش برد.

وی به تذکر خود خطاب به رئیس جمهور با عنوان اینکه تفاوت بین مردم چرا، بین حادثه‌دیدگان قطار تبریز- مشهد و حادثه‌دیدگان پلاسکو چرا تبعیض قائل شدید، اشاره کرد و افزود: چرا باید برای یکی عزای عمومی اعلام شود و در مقابل برای دیگری به یک پیام تسلیت ساده اکتفا  شود.

دولت در حادثه قطار هیچ فرقی با بی‌کفایتی آل سعود در حادثه منا نداشت

وی اضافه کرد: همه می‌دانیم که شهدای منا هم به عمد جان خود را از دست ندادند و به خاطر بی‌کفایتی آل‌سعود بود کما اینکه دولت هم با آل‌سعود فرق نداشت که زائران امام رضا (ع) را با بی‌کفایتی به کشتن داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار