تداوم روند ناکامی‌های شهرداری تبریز در لیگ دسته یک
تیم‌های تبریزی در هفته نهم لیگ آزادگان تنها یک امتیاز کسب کردند!
کد خبر: ۵۰۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ 16 October 2017
خونه‌به‌خونه مازندران صفر - ماشین سازی تبریز صفر 
 
به گزارش تابناک تبریز،این بازی از ساعت 15 آغاز شد و ماشین سازی تبریز در صدد کشب امتیاز و فرار از باخت های متوالی بود. این دیدار که با حملات خونه به خونه بابل آغاز شد و در دقیقه 24 توانستند به یک ضربه پنالتی دست پیدا کنند و با هنرنمایی پرویز کریمی دروازه بان ماشین سازان این پنالتی مهار شد. در نیمه دوم و در دقیقه 63 نیز بابلی ها پنالتی را از دست دادند تا در نهایت هیچ گلی در این بازی رد و بدل نشد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد و در روزی که پرویز کریمی با مهار دو ضربه پنالتی ستاره بازی بود شاگردان نکونام ناکامان بزرگ بازی لقب گرفتند و در نهایت بدون امتیاز زمین را ترک کردند.


خونه به خونه با این تساوی 13 امتیازی شد تا موقتا در رده ششم جدول رده بندی قرار بگیرند. اما شاگردان خطیبی 9 امتیازی شدند تا در رده سیزدهم جدول قرار بگیرند.


 شهرداری در دور باخت
 تیم‌های شهرداری تبریز و نفت مسجدسلیمان در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ دسته یک از ساعت 15: 15 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که تیم مهمان در نهایت موفق شد با نتیجه یک-صفر از سد حریف خود بگذرد.

شهرداری که در این دیدار به دنبال جبران نتایج خود در هفته‌های گذشته بود، نتوانست در نیمه اول گلی وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کند، بازیکنان تیم مهمان نیز نتوانستند از موقعیت‌های خلق شده استفاده کنند و نیمه نخست بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز بازی تا دقیقه 69 با تساوی بدون گل دنبال شد اما حسین دوستدار در این دقیقه برای نفت مسجدسلیمان گلزنی کرد. این دیدار در نهایت با برتری یک-صفر تیم مهمان به پایان رسید.
شهردار با 5 امتیاز در کنار راهن یک امیازی قعرنشینان لیگ هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :