تاکسی آنلاین تپ سی به تبریز رسید
نشست خبری آغاز به کار تاکسی آنلاین تپ سی در تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸ 17 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، "هومن دمیرچی" معاون عملیات شرکت "تپ سی" در نشست خبری آغاز  به کار تاکسی آنلاین تپ سی در تبریز با اشاره به مزیت های این سیستم نوین حمل و نقل در دنیا اظهار داشت:تبریز، ششمین شهر ایران است که می‌تواند از خدمات یکی از بزرگترین سیستم‌های هوشمند حمل و نقل کشور بهره‌مند شود، "تپ‌سی" برای شهروندان تهران، کرج، اصفهان، شیراز و مشهد نامی آشناست؛ اما برای شهروندان تبریزی تازه‌واردی است که قرار است میان مسافر و راننده (سفیر) ارتباطی مستقیم برقرار کند.
 
وی در باره این سیستم مدرن افزود: تاکسی آنلاین یک الگوریتم و نرم افزار هوشمند  است که بین راننده و مسافران به گونه ای ارتباط برقرار می کند که ضمن ارتقای بهره وری ناوگان حمل و نقل، هزینه های این بخش را کاهش و کیفیت خدمات را افزایش می دهد.
شهروندان تبریزی یک هفته رایگان با تاکسی تپ سی سفر می کنند
وی با بیان اینکه این سیستم برای اولین بار هفت سال پیش در امریکا و توسط شرکت اوبر راه اندازی شد اظهار داشت: همینک این شرکت با بیش از ۷۰ میلیارد دلار سرمایه، تحولی در صنعت حمل و نقل ایجاد کرده که سیستم های دولتی نتوانسته بودند طی ۷۰ سال ایجاد نمایند.
 
 
دمیرچی اظهار کرد: نصب یک نرم‌افزار بر روی گوشی‌های هوشمند، که فقط چند دقیقه از کاربر وقت می‌گیرد، می‌تواند از اتلاف وقت شهروندان در طول روزها و هفته‌های آتی جلوگیری کند؛ در حالی که هزینه سفر آنان را 30 تا 40 درصد نیز کاهش می‌دهد.
 
مدیر عملیات شرکت تپ سی با اشاره به مزایای تپ‌سی عنوان کرد:  هزینه سفر پیش از ارسال درخواست، مشخص شده و قابل پرداخت به صورت نقدی و آنلاین است؛ مسیر سفر نیز کاملاً قابل ردیابی است و از این بابت امنیت سفر از روش های سنتی بالاتر است.
 
 
در این نشست خبری دمیرچی با اشاره به سیاست کاری این شرکت افزود؛ ٥٠٠ راننده بومى تبريزى در سه هفته گذشتهبه این شرکت جذب شده اند و جذب سفيران بانو در شهرها يكى از اولويت هاى ماست.
 
وی افزود در دو هفته آتي، زبان تركى به سامانه تپ_سى در تبريز افزوده می شود. مدیر مارکتینگ این شرکت نیز یکخبر خوبی به شهروندان تبریزی داد و گفت که:  تبريزى ها در هفته رايگان تپ سى که د رهفته های جاری آغاز میشود؛ به تمامى نقاط تبريز به صورت رايگان سفر مى كنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
اسکندر ثابت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
سلام هزینه سفر کم است لطفا مبلغ راافزایش دهید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :