جانشین فرماندهی سپاه عاشورا:
فارس:جانشین فرماندهی سپاه عاشورا با تأکید بر اینکه رمز موفقیت انقلاب اسلامی و تداوم عزت دنیوی و اُخروی ایران تاکنون، اطاعت محض از ولی‌فقیه بوده، گفت: در تمام برهه‌ها، آنگاه که مطیع رهبر بودیم همه مشکلات حل‌شده اما وقتی از فرمان ایشان خارج‌شده یا کوتاهی کردیم دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌ایم.
کد خبر: ۵۱۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶ 17 October 2017
 سردار علی‌اصغر عباسقلی‌زاده امشب در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که با حضور خانواده شهید حججی برگزار شد، با بیان اینکه شهید حججی ملت ایران را سرافراز و سربلند کرده است،اظهار داشت: خوشحال و مفتخر هستیم که امروز همه اقشار مردمی قدر و منزلت شهدای مدافع حرم را درک کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تأثیر گرفته از عاشورا بوده و بر این اساس پایه‌گذاری شده است، افزود: انقلاب امتحانی بود تا حسینی و یزیدی بودن را ثابت کنند که انقلاب اسلامی باعث شد تماماً حسینی بودن ملت ایران نشان داده و اثبات شود.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا افزود: به لطف خداوند و مردم فهیم، تمام بحران‌ها با تأثیر گرفتن از عاشورا، تمسک به اهل‌بیت و اطاعت از ولی‌فقیه مرتفع و منجر به بقای انقلاب اسلامی شد.

وی با تأکید بر اینکه رمز موفقیت انقلاب اسلامی و تداوم عزت دنیوی و اُخروی ایران تاکنون، اطاعت محض از ولی‌فقیه بوده،گفت: در همه برهه‌ها، هر وقت که مطیع رهبر بودیم همه مشکلات حل‌شده اما وقتی از فرمان ایشان خارج‌شده یا کوتاهی کردیم دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌ایم.

عباسقلی‌زاده با اشاره به اینکه امروز اگر دنیای اسلام دچار مشکلات شده به خاطر عدم اطاعت از ولی خود بوده، تصریح کرد: اینکه حرامیان در حال کشتار مدافعان حرم هستند، علتش ریشه در رگ و خون یزیدیان زمان امام حسین (ع) دارد.

وی افزود: شهدا حجت خدا روی زمین هستند و شهید حججی حجت همه شهدا بوده که توانسته اثرگذاری زیادی روی مردم داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه اگر سر امام حسین (ع) جدا شد به خاطر بی‌بصیرتی مردم بود، گفت: ما همیشه گفته‌ایم که ملت ایران کربلایی بوده و دلیل این ادعا همان رفتار ملت در دفاع مقدس و حرکت‌های انقلابی است که از خود نشان دادند و این مصداق بارز همه ادعاهایمان است.

وی اذعان داشت: هیچ‌گاه رفتار سخیف بعثی‌ها در دوران دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست و در مقابل رفتار رزمندگان ما هم فراموش نمی‌شود که آب و جای خواب خود را به اسرا می‌دادند.

عباسقلی‌زاده با تأکید به اینکه اگر فرمان امام راحل صادر نمی‌شد، اکنون شرمنده شهدا بودیم، افزود: چگونه می‌شود دشمنان به حرمین شریفه وارد شوند و ما چیزی نگوییم و این همان روحیه انقلابی و رهنمود امام راحل بوده که بر ما واجب شده است.

وی خاطرنشان کرد: دستور رهبر عزیز انقلاب، ریشه در قرآن دارد که توانست فرق بین اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی (ع) را مشخص کند.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه در مقابل خوارج زمان، فقط مسلمانان اهل سنت و شیعه ایستاده‌اند،افزود: ضربه‌ای که داعش،وهابیون و سلفی‌ها به اسلام وارد آورده‌اند، باعث آبروریزی اسلام شده و هدف اصلی دشمن فقط تخریب اماکن مذهبی اسلام بود.

وی متذکر شد: دشمن با ظاهر دین اسلام کاری ندارد بلکه با اسلام ناب محمدی (ع) مشکل‌ دارد زیرا اگر با اسلام ظاهری کار داشتند به سراغ عربستان سعودی می‌رفتند.

عباسقلی‌زاده با اشاره به اینکه اگر رهبر فرزانه انقلاب تأکید می‌کنند که ما هیچ مذاکره‌ای با دشمن نداریم،براساس ریشه قرآنی گفته می‌شود، افزود: خداوند به‌ صراحت فرموده است که اگر گروهی با دین مشکل داشته باشد، نباید به او اعتماد کرد و به گفت‌وگو پرداخت که ولی‌فقیه مسلمین نیز همین دستور را دادند.

وی افزود: این هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که با تشکیل لشکر میلیونی تکلیف مسلمانان را مشخص کرد و توانست کدخدای دهکده جهانی را سر جایش بنشاند.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با تأکید به اینکه وقتی ۹۰ درصد خاک سوریه در دست دشمن بود، توانستیم به همت مدافعان حرم و با درایت و تدبیر رهبر انقلاب اسلامی خاک سوریه را از دست دشمنان خارج کنیم، افزود: تلاش دشمن در راستای حلال کردن همه حرام‌ها و حرام کردن تمام حلال‌ها بود که رهبر انقلاب اسلامی هدف اصلی دشمن را درک کرد و فرمان دفاع را داد.

وی خاطرنشان کرد: شهدا مدیون ولایت بوده و ولایت نیز مدیون شهدا است و این دو با یکدیگر تکمیل می‌شوند و بدون هم ذلیل و ضعیف خواهد بود.

عباسقلی زاده یادآور شد: رهبر انقلاب اسلامی دائماً تأکید کرده‌اند که اگر انقلاب ضربه بخورد روی زمین دیگر عبادت خداوند برپا نمی‌شود پس باید قدر امانتی که در دست داریم را بدانیم و آن را پاس بداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :