سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی کسب امتیاز مقابل پیکان را برای تیمش ضروری دانست.
کد خبر: ۵۱۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 18 October 2017
 یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پیکان - تراکتورسازی، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید موفقیت‌های تیم فوتبال نوجوانان را تبریک بگویم که باعث خوشحالی همه ما شده‌اند. امیدوارم در بازی بعدی مقابل اسپانیا هم پیروز شده تا راهی نیمه نهایی شوند. برای آنها آرزوی موفقیت دارم. خودمان هم بازی حساسی مقابل پیکان داریم و با توجه به شرایط جدول، باید امتیاز بگیریم. بازی سختی در پیش داریم. پیکان در پنج دیدار گذشته خود به پیروزی رسیده است و همین مسئله می‌تواند شرایط را برای ما سخت‌تر کند.

وی در ادامه افزود: با توجه به مصدومانی که داریم شرایط ما سخت است، اما سعی می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم، ما می‌دانیم بازی سختی داریم، اما به جوانان‌مان تکیه داریم و امیدواریم که از وجود آنها استفاده لازم را ببریم. گرفتن امتیاز از پیکان برای ما مهم است و حتماً باید امتیاز بگیریم که امیدوارم این کار را انجام دهیم.

او درباره مشکلات حاشیه‌ای که در تیم‌ها به وجود می‌آید گفت: مشکلاتی که حاشیه فوتبال است نسبت به مشکلات جامعه ما کمتر است. چون بازیکنان بیش‌تر در چشم هستند باعث بزرگنمایی مسائل می‌شود وگرنه در همه ارکان جامعه مشکل وجود دارد. فوتبال ما هم بخشی از جامعه است و این مشکلات باید به صورت کلی حل شود. در هر صورت چیزی که باعث این مشکلات می‌شود فقر فرهنگی و عدم آموزش است. فکر نمی‌کنم مشکل روانشناسی باشد، بیشتر مشکلات فرهنگی و آموزشی است.

سرمربی تراکتورسازی درباره شرایط کیانی و آغاسی اظهار کرد: هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است. دو بار هم به تورک زنگ زدم که جواب ندادند. ما امروز آخرین جلسه تمرینمان است و چیزی ابلاغ نشده است. ما تیم را با این دو نفر بسته‌ایم و امیدوارم مشکلی برای این دو بازیکن به وجود نیاید.

او درباره مصدومان تیمش گفت: گودرزی و نوری مصدومان ما هستند.

گل محمدی درباره حذف پرسپولیس از آسیا گفت: ما در بحث امکانات خیلی ضعیف هستیم. امکاناتی که باشگاه‌های ما دارند برابر تیم‌های دیگر کم است و ما فقیر هستیم. به نظر من تا همین جا هم کار بزرگی کردیم. مشکلات ما در بخش باشگاهی هر سال بیش‌تر می‌شود. چیزی که پرسپولیس را به این مرحله رساند غیرت بازیکنان بود. رسیدن به این مرحله در سال‌های بعد سخت‌تر می‌شود. بحث نداشتن سخت افزار و امکانات تمرینی از مشکلات بزرگ باشگاه‌ها است. همچنین بخش اسپانسر و حق بخش دیگر مشکلات باشگاه‌ها است. هر چه این امکانات بیش‌تر
شود شرایط بهتر می‌شود.

سرمربی تراکتورسازی درباره بحث قلیان و خوش‌گذرانی بازیکنان در چند وقت اخیر تصریح کرد: این بحث حاشیه‌ای است و به نظر من نباید زیاد درباره آن صحبت کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :