خداحافظی دکتر شبستری از معاونت سیاسی و امنیتی؛
طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، دکتر رحیم شهرتی‌فر به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار معرفی شد.
کد خبر: ۵۱۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶ 18 October 2017
دکتر شبستری ظهر امروز در دیدار با کارکنان حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، با بیان اینکه در مدت خدمت در این معاونت هرآن چه را که در توان داشتم انجام دادم، گفت: معتقدم که اگر مسئولیتی را می‌پذیریم باید با جان و دل برای خدمت به مردم تلاش کنیم و در این مسیر، نگرش اداری صرف کافی نیست.

وی افزود: در چهار سال گذشته به همراه کارکنان و همکاران استانداری با روحیه وحدت و همدلی دست به دست هم داده و برای رفع مشکلات و توسعه روزافزون استان تلاش کردیم و روزهای بسیار پرفراز و نشیبی را در کنار یکدیگر تجربه کردیم.

شبستری با بیان اینکه هیچ گاه دلبسته پست و مقام نبوده‌ام و نخواهم بود، گفت: گوشت و خون و تمام وجودم، برای نظام، اسلام و انقلاب است و از تمامی مسئولان نیز انتظار دارم که از فرصت‌های پیش آمده برای خدمت هرچه بیشتر به مردم استفاده کنند.
 رحیم شهرتی‌فر متولد سال 1340 در شهر تبریز و دارای مدرک دکترا در رشته تاریخ از دانشگاه تبریز است.

مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی، فرماندار میانه و معاون توسعه منابع انسانی گروه تراکتورسازی ایران از جمله سوابق مدیریتی وی به شمار می‌رود.

شهرتی‌فر در دولت یازدهم به‌عنوان فرماندار تبریز منصوب شده بود.

گفتنی است دکتر سعید شبستری خیابانی پیش از این مسئولیت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی را به مدت چهار سال بر عهده داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار