رئیس اتاق بازرگانی تبریز خبر داد
رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: با برگزاری رویداد تاریخی تبریز 2018, از 52 کشور اسلامی جهان، نمایندگان گردشگری و وزرا به تبریز سفر خواهند کرد.
کد خبر: ۵۱۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 19 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، صمد حسن‌زاده  در دیدار با هیاتی از سفرای هفت کشور حوزه آسیا و اقیانوسیه با خیرمقدم به سفرای 9کشور حوزه آسیا و اقیانوسیه اظهار کرد: جایگاه استان آذربایجان‌شرقی همواره در کشور جزو رتبه‌های اول است و واحدهای بزرگی در این استان فعالیت اقتصادی و تجاری دارند.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: در سال 2018 یک همایش بزرگ جهانی به عنوان تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی  برگزار می‌شود و از 52 کشور اسلامی وزرا و نمایندگان گردشگری به تبریز سفر خواهند کرد و از تمام کشورها دعوت می‌کنیم که در این مراسم شرکت کنند.

وی افزود: در سال گذشته تبریز به عنوان پایتخت صنعت فرش در سازمان‌های بین‌المللی معرفی شد و فرش و هنر فرش تبریز یکی از هنرهای دستی و هنرهای بسیار ارزشمند جهانی است در تبریز در زمینه فرش، کارگاه‌های تولیدی زیادی فعالیت می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: کشور ایران نیاز به نوسازی و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته دنیا دارد و این سفرا می‌توانند این پیغام را به کشورهای خود برسانند که ایران به خصوص استان آمادگی لازم برای استفاده از تکنولوژی آنها داریم.

وی بیان کرد: در زمینه تولید نیروگاه‌های برقی برای صادرات به کشورهای همسایه در زمینه پتروشیمی و در زمینه صنایع به خصوص گاز و نفت این اطمینان  را می‌دهیم که قیمت تمام شده محصولات ایران برای صادرات اقتصادی بسیار مناسب است و می‌تواند کمک بزرگی به کشورهای دیگر بکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :