سردار سلامی در اجلاس منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علیمه قم در تبریز:
سلامی با اشاره به اینکه جهان یک سیالیتی به خود گرفته است اظهار داشت: هیچ چیزی در هیچ جا متوقف نمی شود ؛ حقیقت بزرگی در عالم ظهور کرده است ؛ اسلام حاکمیت تشکیل داده و به یک قطب عظیمی از قدرت تبدیل شده است ؛ همه قدرت های جهان دست به دست هم داده اند تا این مهم محقق نشود.
کد خبر: ۵۱۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 19 October 2017
سردار سلامی در اجلاس منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علیمه قم در تبریز با اشاره به اینکه ما در یک جنگ اعتقادی بزرگی به سر می بریم خاطر نشان کرد: عصر حاضر عصر ارتباط است و می توان از یک نقطه با همه نقاط ارتباط برقرار کرد.
 
وی اضافه کرد:دشمنان ما متوجه شدند که نه با اشغال و نه با حصر اقتصادی نمی توانند حرکت انقلاب اسلامی را متوفقف کند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران تشریح کرد: آن ها به این نتیجه رسیده اند که اگر بتوانند هویت جوامع اسلامی را ویران کنند ان گاه می توانند بر عالم اسلام مسلط شوند ؛ دشمن الگوی اجازه ندادن به تعقل و ندیدن و نشنیدن را پیاده می کند.

سردار سلامی ادامه داد: غربی ها به دنبال پاسخ دادن به این سوال هستند ؛ امریکا چگونه می توانند دل های مسلمانان را فتح کنند؟!
که در عین داشتن چشم و عقل مردم مسلمان نه ببینند و نه بیاندیشند.

جانشین سپاه پاسداران ابراز داشت: رسالت روحانیت امتداد رسالت انبیای الهی است
احیای امر به معروف و نهی از منکر،ترویج روح کفر به طاغوت و تقویت اطاعت خدا است.
وی اضافه کرد:مشعل دارانی که می توانند در مظاهر شرک امیز غرب بیاستند روحانیت است و می توانند روح جهاد را در جامعه ما منتشر کنند.

سلامی ابراز کرد:ولی فقیه ستاره ای است که نگاه به ان باعث می شود راه را گم نکنیم.

وی تاکید کرد: سالانه در امریکا ۳۸ هزار جوان به دلیل بحران شخصیت خود کشی می کنند ؛ طلاق در امریکا رکورد زده و از لحاظ اجتماعی فرو پاشیده است.

سلامی با اشاره به اینکه جهان یک سیالیتی به خود گرفته است اظهار داشت: هیچ چیزی در هیچ جا متوقف نمی شود ؛ حقیقت بزرگی در عالم ظهور کرده است ؛ اسلام حاکمیت تشکیل داده و به یک قطب عظیمی از قدرت تبدیل شده است ؛ همه قدرت های جهان دست به دست هم داده اند تا این مهم محقق نشود.

وی تصریح کرد: جبهه های وسیعی علیه دشمنان خدا گشوده شده اند ؛ مقیاس جهاد ما در این چهار دهه در گستره جهانی بود ؛ در طول ۴ دهه تا به امروز دنیای استکبار بی وقفه تمام ظرفیت خود را جهت معکوس سازی حرکت اسلامی به کار گرفتند اما هر چه بیشتر تلاش کردند بیشتر شکست خوردند.

جانشین سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمن بزرگ یک موهبت الهی است خاطرنشان کرد:  اگر جنگ دفاع مقدس نبود امروز سپاه معدود پایگاه بدون تسلیحات پیشرفته داشت.

وی اضافه کرد: هر چه دشمن تلاش کرد گستره جنگ را بیشتر کند میدانی برای گستره ی نقش ما ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: ما را تحریم کردند و ما به زانوان خود تکیه کردیم ؛ بالستیک با قدرت ۱۰۰ را ساختیم که در دنیا ۳ کشور این قدرت را دارد ؛ شکست های افسانه ای رژیم صهیونیستی همه پس از انقلاب اسلامی بوده است ؛ امروز هیچ مقام امریکایی در هیچ کشور اسلامی نمی تواند عبور کند در حالی که قبلا فرش قرمز زیر پایشان پهن شد.

سلامی ابراز داشت: در سخنرانی ترامپ ۲۰ دقیقه در مورد ایران صحبت شد و هیچ سخنی از گزینه نظامی نیست و این نشانگر حضور قدرتمند ما در نبروهای نظامی دارد.

وی اضافه کرد: عقل راهبردی در امریکا به پایان رسیده که ریس جمهور امریکا به سخنان و تعهدات ریس جمهور قبلی پایبند نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :