پیش بازی تراکتورسازی- ذوب آهن
در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ، امیرقلعه نوعی در تبریز باید به مصاف تراکتورسازی تیم سابق خود برود.
کد خبر: ۵۱۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 30 October 2017

به گزارش تابناک تبریز،هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در روز سه شنبه آغاز می شود. روزی که قلعه نوعی باید به مصاف تیم سابق خود تراکتورسازی در تبریز برود.
 
البته مهم‌ترین اتفاقی که همه فوتبالدوستان امروز اخبارش را دنبال می‌کنند وضعیت حضور استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیاست. این سه تیم به دلیل وضعیت بدهی‌های کلانشان زیر تیغ حذف قرار دارند.
 
 
یکی از مهم ترین اتفاقات هفته یازدهم بازشگشت امیرقلعه نوعی سرمربی ذوب آهن به تبریز است. بازگشت امیر قلعه نویی به تبریز و تقابلش با تراکتورسازی به اندازه کافی جذاب خواهد بود. ذوب آهن هفته گذشته مقابل پارس جنوبی سنگین ترین شکست ده سال اخیر خود را در اصفهان تجربه کرد و اکنون شاگردان قلعه نویی برای جبران باید از سد تراکتورسازی عبور کنند. سبزپوشان اصفهانی در صورت پیروزی در این بازی حداکثر تا رده ششم بالا می آیند. تراکتورسازی هم می خواهد خود را از رده یازدهم جدول جدا کند.
 
یکی از نکات جالب توجه ذوب آهن در این فصل این نکته است که 4 هفته است که پیروز نشده و قلعه نویی می خواهد نوار ناکامی تیمش را قطع کند. البته یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی دستیارش هر دو به خوبی ذوب آهن را می‌شناسند و زمانی سرمربی این تیم بوده‌اند.
 
 
دو تیم تاکنون 16 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که 7 برد سهم تراکتور بوده و 3 برد هم سهم ذوب آهن و 6 دیدار نیز به تساوی انجامیده است.
 
به احتمال فراوان محمد ابراهیمی که چند هفته ای به دلیل مصدومیت در ترکیب تراکتورسازی حضور نداشت به این بازی میرسد.
 
دیدار دو تیم ساعت 15:30 فردا سه شنبه با قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار