میزان:بعد از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر، علیرضا بیرانوند ابراز علاقه می‌کند تا به تراکتورسازی برود.
کد خبر: ۵۱۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 01 November 2017
روز گذشته و بعد از بازی پرسپولیس و سایپا علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس اعلام کرد که به خاطر پیشرفت و بازی در تیم‌های اروپایی بعد از جام جهانی می‌خواهد در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا شود و برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی به تراکتورسازی برود.

بیرانوند در همین مصاحبه اعلام کرد که خانواده‌دار است و غیر از پرسپولیس باید در این مقطع به فکر خودش و خانواده‌اش هم باشد و به خاطر همین می‌خواهد از تحصیل انصراف دهد و به سربازی برود.

اینکه بیرانوند می‌خواهد به فکر پیشرفت و خانواده‌اش باشد چیز بدی نیست و خرده‌ای هم به او گرفته نمی‌شود، اما سوال اینجاست که چطور بیرانوند الان به فکر این موضوع افتاد؟ چطور از ابتدای فصل فکر آینده‌اش نبود؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال‌ها باید چند ماهی به عقب برگردیم، به روز‌های ابتدای فصل که بیرانوند هوای رفتن به تراکتورسازی به سرش زد، به روز‌هایی که به جای تمرکز روی پرسپولیس به فکر فرستادن پیغام و پیامک به تراکتوری‌ها بود تا بتواند برای حضور در این تیم دل مسئولان را به دست بیاورد.

طبق اعلام منابع موثق، بعد از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر، علیرضا بیرانوند ابراز علاقه می‌کند تا به تراکتورسازی برود. حتی در این بین حدود ۶ نفر هم پیغام بیرانوند را به گوش مسئولان تراکتوسازی می‌رسانند. در ابتدا مسئولان و کادر فنی تراکتورسازی این مسئله را جدی نمی‌گیرند، اما وقتی خود بیرانوند به مدیران این باشگاه و اعضای کادر فنی پیام و پیامک می‌دهد، داستان جدی می‌شود.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به هر طریقی می‌خواهد در نیم‌فصل سرباز شود تا بعد از جام جهانی، مشکلی برای لژیونر شدن نداشته باشد! بیرانوند برای رسیدن به این خواسته‌اش دست به هرکاری زده و می‌زند. بیرانوند حتی به یکی از دستیاران گل‌محمدی هم ۳،۴ مرتبه زنگ می‌زند که این مربی اعلام می‌کند در این خصوص هیچ‌کاره است!

البته نکته مهم در این خصوص این است که آیا واقعا برای بیرانوند پیشنهاد اروپایی وجود دارد؟! آیا واقعا تیمی در اروپا دروازه‌بان پرسپولیس را می‌خواهد؟

به هر حال بیرانوند عزم خود را برای پیوستن به تراکتورسازی و سپری کردن خدمتش جزم کرده است، خدمتی که به قول خودش ۶ ماه بیشتر نیست. باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا دروازه‌بان پرحاشیه پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم در این تیم ماندنی می‌شود یا خیر.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :