خبرورزشی/یکی از نزدیکان به باشگاه تراکتورسازی معتقد است در حال‌‌حاضر بیرانوند اگر سرباز باشگاه تراکتورسازی شود باید حداقل ۱۲ ماه از طول دوران خدمت خود را پشت سر بگذارد.
کد خبر: ۵۱۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 04 November 2017
به گزارش تابناک تبریز، علیرضا بیرانوند همچنان پیگیر است که به تراکتورسازی تبریز برود و سرباز شود. این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتورسازی به تازگی در مصاحبه‌هایی اعلام کردند بی معرفتی است وقتی پرسپولیس در دوران محرومیت این باشگاه، بازیکنی از تراکتور نگرفته، آنها بخواهند از پرسپولیس بازیکن بگیرند، اما با این وجود بیرانوند همچنان پیگیر ماجراست.
 
این موضوع را یکی از نزدیکان به باشگاه تراکتورسازی به ما گفت و تاکید کرد: «بیرانوند بار‌ها قضیه سربازی خود را پیگیری کرده و می‌گوید می‌خواهد در همین نیم فصل سرباز باشگاه تراکتورسازی شود.»
 
این در حالی است که برخی می‌گویند بیرانوند اشتباه محاسباتی دارد، چون فکر می‌کند اگر در دی ماه به تراکتور برود، تابستان سال آینده سربازی‌اش تمام است. او به این خاطر که ۲ فرزند دارد، ۶ ماه از خدمت سربازی‌اش کسر می‌شود، اما سایر مدارکش باید کامل باشد تا بتواند ۶ ماه دیگر را کسر کرده و در خرداد ۹۷، کارت پایان خدمتش را بگیرد. شنیدیم بیرانوند تصور می‌کند، چون متاهل است، ۳ ماه دیگر هم کسری خدمت می‌گیرد، اما این قانون مدتی است که حذف شده و اگر این طور بود، برای حسین ماهینی در باشگاه ملوان چنین قانونی به حالت اجرا در می‌آمد.
 
یکی از نزدیکان به باشگاه تراکتورسازی در این خصوص به ما گفت: «در حال حاضر، بیرانوند اگر سرباز باشگاه تراکتورسازی شود باید حداقل ۱۲ ماه خدمت را پشت سر بگذارد. یعنی دی سال آینده کارت پایان خدمت خود را می‌گیرد و ما نمی‌دانیم چطور عنوان شده که خرداد سال بعد خدمتش تمام می‌شود.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار