تیم فوتبال تراکتورسازی تاکنون برای جذب بازیکنانی که احتمال سرباز شدن آن‌ها وجود دارد، مذاکره‌ای انجام نداده است.
کد خبر: ۵۲۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ 16 November 2017
به گزارش تابناک تبریز و به نقل از ایسنا، کاظم محمودی سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره مذاکره این تیم با بازیکنانی که احتمال دارد در نیم‌فصل سرباز شوند و به این تیم بپیوندند توضیح داد: تاکنون نام‌هایی نظیر علیرضا بیرانوند، احسان پهلوان و مهدی ترابی مطح شده است که من نمی‌دانم این نام‌ها از کجا آمده است.

او ادامه داد: نخست این‌که هنوز تا نیم‌فصل زمان باقی است و مشخص نیست که کدام بازیکن می‌خواهد خدمت سربازی‌اش را انجام دهد. نکته دوم این است که بازیکنانی که می‌خواهند در تراکتورسازی سربازی خود را پشت سر بگذارند باید با نظر یحیی گل‌محمدی جذب بشوند که ایشان هم تاکنون لیستی به ما ارائه نداده و منتظر است تا تکلیف هر بازیکن در فصل نقل و انتقالات مشخص شود. امیدوارم با توجه به محروم بودن ما از دو پنجره نقل و انتقالاتی قبلی، بازیکنان خوب و باکیفیتی به تیم ما اضافه شوند.

سرپرست تراکتورسازی درباره اعتراض سایر تیم‌ها به جذب بازیکنان سرباز تنها توسط تراکتورسازی گفت: این قانونی است که در سطح کلان مملکت مصوب شده است. به نظرم اعتراض بقیه تیم‌ها و افراد منطقی نیست زیرا تیم‌های دولتی برای جذب بازیکن از بودجه دولت هزینه می‌کنند و ما هم به‌جای استفاده از بودجه دولتی بازیکنان سرباز را به خدمت می‌گیریم.

محمودی درباره دیدار هفته آتی تیمش برابر سپاهان و محرومیت کیانی در این دیدار گفت: سپاهان تیم خوبی است و بازیکنان و مربی خوبی دارد اما ما با قهرمانی در جام شهدا با انگیزه مضاعفی به دیدار این تیم خواهیم رفت و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. دو سه روز دیگر طبق صحبتی که آقای تاج انجام داده بود، یک ماه محرومیت کیانی به پایان می‌رسد و ما امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌دهیم کاپیتان خود را در دیدار با سپاهان داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار