فرمانده سپاه استان آذربایجان شرقی:
فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی از ارسال ۵۰ محموله کمک‌های مردمی و سپاه به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: بزرگترین بیمارستان صحرایی آذربایجان شرقی در کرمانشاه برپا شده است.
کد خبر: ۵۲۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 19 November 2017
سردار غلام عسگر کریمیان  در حاشیه ارسال تعدادی از محموله‌های کمک‌های مردمی و سپاه به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه که در محوطه سپاه عاشورا صورت گرفت با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 30 کامیون کمک‌های مردمی جمع آوری شده از سوی بسیجیان به کرمانشاه ارسال شده است اظهار کرد: در روزهای آینده 20 کامیون دیگر نیز راهی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه می‌شود.

وی افزود: در منطقه شیخ صالح شهر ثلاث باباجانی خدمات‌رسانی و اسکان توسط نیروهای سپاه عاشورا صورت می‌گیرد که این منطقه دارای چندین پارچه روستا است. 

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به برنامه اعزام محموله جدید به شیخ صالح گفت: 2 دستگاه نانوایی سیار و آشپزخانه سیار با پخت حداقل یک وعده غذایی گرم به منطقه اعزام می‌شود و تا زمان بازسازی منطقه خدمات ارائه می‌شود.  

وی خاطرنشان کرد: همان طور که در زلزله ورزقان همه ایران کمک کرد، ما هم باید سخاوتمندانه کمک کنیم تا مشکلات را کاهش دهیم.

کریمیان از برپایی بزرگترین بیمارستان صحرایی توسط بیمارستان شهید محلاتی سپاه استان در کرمانشاه خبر داد و گفت: این بیمارستان یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان‌های صحرایی منطقه است که برای خدمات‌رسانی به مردم به این منطقه اعزام کردیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه در پشتیبانی از جبهه مقاومت و عتبات عالیات هم مردم آذربایجان شرقی با اختلاف زیاد از رتبه دوم در مقام نخست قرار دارند تصریح کرد: مردم شهرستان اسکو بیشترین سهم کمک مردمی را در این حوزه‌ها در اختیار دارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :