کد خبر: ۵۲۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 20 November 2017
گفته می شود اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی صبح امروز باشگاه سیاه جامگان را به دلیل نداشتن مجوز کمیسیون ماده ۵ پلمپ کرده است تا کارکنان این باشگاه که قصد ورود به ساختمان باشگاه را داشتند با در بسته باشگاه مواجه شوند.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان با تائید این خبر گفت:« من هم تازه متوجه شدم به همین دلیل در تلاشیم متوجه شویم ماجرا از چه قرار است تا بتوانیم موضوع را برطرف کنیم.»

علی عباسی گفت:« بهتر است دوستان قدری مهربان تر با ما رفتار کنند. این که چند ساعت تا برگزاری بازی حساس مقابل استقلال چنین اتفاقاتی رقم می خورد نشان دهنده این است که عده ای دوست ندارند سیاه جامگان بدون دردسر به فعالیت خود ادامه دهد.»

اما نکته عجیب اینجاست که کارت های بازیکنان و کادر فنی سیاه جامگان در ساختمان باشگاه است و حالا که نیروی انتظامی ساختمان را پلمپ کرده مدیران باشگاه دسترسی به کارت ها ندارند و به گفته سعید فتاحی چنانچه کارت بازی بازیکنان و کادر فنی وجود نداشته باشد امکان برگزاری بازی وجود ندارد.

امیر زارعی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در واکنش به این اتفاق می‌گوید:« مسوولان باشگاه اقدامات لازم را برای اخذ مجوز آغاز کردند اما یک نکته را فراموش نکنید که اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی فعالیت ها و تصمیمات خود را با ما هماهنگ نمی‌کند بلکه خودشان راسا وارد عمل می شوند.»

وی در ادامه گفت:« من ماجرای پلمپ باشگاه را از شما متوجه شدم،چون ما در این موضوع هیچگونه نقشی نداشتیم.»90

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :