سپاهان 3 - تراکتور 0
تیم فوتبال سپاهان اصفهان تراکتورسازی را شکست داد و از قعر جدول فاصله گرفت.
کد خبر: ۵۲۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 20 November 2017
به گزارش تابناک تبریز،در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سپاهان و تراکتور سازی از ساعت 14:45 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه 3 بر صفر  به سود سپاهان  به پایان رسید.

ساسان انصاری در این دیدار دبل کرد و در دقایق 5 گل و 55 (پنالتی ) دو گل را برای سپاهان به ثمر رساند. گل سوم سپاهان هم در دقیقه 84 توسط علی کریمی به ثمر رسید. با این پیروزی، سپاهان خودش را 14 امتیازی کرد و تا حدی از قعر جدول فاصله گرفت.

در سوی مقابل نیز تراکتورسازی برای چهارمین هفته متوالی در لیگ نتوانستند پیروزی کسب کنند و با 12 امتیازی موقتا در جایگاه سیردهم قرار گرفت.با امتیاز گرفتن نفت تهران مقابل سایپا؛ تراکتور یک رتبه نیز در جدول سقوط خواهد کرد.

محمدرضا اکبریان کار قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او محمد ایران‌پوریان از تراکتورسازی و سیاوش یزدانی از سپاهان را با کارت زرد خود جریمه کرد. محمد نادری، مدافع تراکتورسازی نیز از زمین اخراج شد.


 تراکتور سه بازیکن خود را نداشت
ظاهرا بدشانسی های یحیی گل محمدی برای استفاده از بازیکنانش پایانی ندارد. امروز نیز گل محمدی  مهدی شریفی، مهدی کیانی و شهرام گودرزی در اختیار نداشت.

با وجود اینکه تراکتوری ها امیدوار بودند محرومیت مهدی کیانی بخشیده شود ولی این اتفاق رخ نداد و کاپیتان سرخپوشان امروز هم غایب است.

 
از سوی دیگر باشگاه سپاهان مجوز بازی مهدی شریفی را برای تراکتورسازی صادر نکرد. شریفی که خدمت سربازی اش به پایان رسیده، برای بازی تا نیم فصل در ترکیب تراکتورسازی نیاز به مجوز سپاهان داشت که با توجه به مسابقه رودرروی دو تیم طلایی پوشان اصفهانی مجوز شریفی را ندادند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار