معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی :
معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: حمید شکری به عنوان فرماندار تبریز انتخاب شده و به وزارت کشور معرفی شده است.
کد خبر: ۵۲۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 21 November 2017

رحیم شهرتی‌فر امروز در گفت‌وگو با فارس  اظهار داشت: فرماندار تبریز انتخاب شده و به وزارت کشور نیز معرفی شده است،تا چند روز دیگر معرفی عمومی خواهد شد.

وی با بیان اینکه به محض تایید وزارت کشور، فرماندار شروع به کار خواهد کرد، ادامه داد: آقای حمید شکری فرد منتخب برای سمت فرمانداری بوده که با صدور حکم وزارت کشور در روزهای آتی کار خود را آغاز خواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی  در پاسخ به سوالی درباره نشر برخی شایعات در رابطه با انتقال بیماری حیوانی به شهرهای مرزی ابراز کرد: بیماری‌هایی از جمله آنفلوآنزا می‌تواند از طریق پرندگان مهاجر و وحشی به پرندگان انتقال یابد.

وی ادامه داد: ورود هرگونه موجود زنده و حیوانی از مرزهای کشور تحت قرنطینه قرار می‌گیرد و کارشناسان دامپزشکی سریع وارد عمل می‌شوند و اجازه انتقال به داخل شهر را نمی‌دهند.

شهرتی‌فر تاکید کرد: انتقال بیماری از طریق حیوانات مریض به کشور و از جمله شهرهای مرزی شایعه‌ای بیش نبوده و اصلاً اجازه چنین موضوعی را نمی‌دهیم.

گزارش فارس حاکی است، حمید شکری دارای کارشناسی ارشد علوم سیاسی و از جانبازان دوران دفاع مقدس است.

وی متولد نقده از توابع استان آذربایجان‌غربی است و در دولت اصلاحات ابتدا بخشدار و سپس فرمانداری این شهر را بر عهده داشته است.

شکری بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در سال 92 برای سال اول به عنوان مدیریت امور اجتماعی ، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ارس انجام وطیفه کرده و از سال دوم این دولت به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه منصوب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار