کد خبر: ۵۲۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ 21 November 2017
بیرانوند در صورتی که تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرد، نمی‌تواند به جایی جز لیگ یک ایران برود.

 اختلاف بین بیرانوند و هواداران پرسپولیس، به یک شکاف عمیق تبدیل شده است. بیرانوند انتظار نداشت هواداران پرسپولیس با وجود محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات، علیه او موضع بگیرند اما دیروز اوضاع طور دیگری پیش رفت. حضور رادوشوویچ از یک طرف و نتایج خوب پرسپولیس برانکو در نبود هر کدام ستاره‌هایش از طرف دیگر، باعث شد پرسپولیسی‌ها به این راحتی بیرانوند را نبخشند. او هم با رفتاری عجیب و هیس نشان دادن به تماشاگران در جریان و بعد از بازی، رابطه‌اش با طرفداران را تیره‌تر کرد.

اختلاف بیرانوند و پرسپولیسی‌ها در آستانه جام جهانی، اتفاق خوبی برای دروازه‌بان شماره یک تیم ملی نخواهد بود. بیرانوند در صورت ادامه این ماجرا و کنار گذاشته شدن از پرسپولیس، شانسی برای انتقال به تیمی دیگر را ندارد و فقط می‌تواند در لیگ یک بازی کند.

بیرانوند تا سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد بسته و باشگاه، در شرایط فعلی اجازه خروج او را نمی‌دهد. تراکتورسازی هم رسما اعلام کرده بیرانوند را نمی‌خواهد و او در صورتی که نتواند از کمیته انضباطی باشگاه مجوز بازی بگیرد و بخشیده شود، دو راه بیشتر نخواهد داشت. یا فعلا روی نیمکت یا سکو بنشیند و بازی‌های رادوشوویچ را تماشا کند یا سرباز شود و در لیگ یک، برای ملوان یا فجر سپاسی به میدان برود. وضعیت سختی که شاید حضور او در جام جهانی را هم تحت تاثیر قرار دهد.90

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار