ابلاغ کمیته اخلاق؛
کاپیتان تراکتورسازی تا نیم فصل نمی تواند برای تیمش به میدان برود.
کد خبر: ۵۲۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 22 November 2017
به گزارش تابناک تبریز، با توجه به اینکه اخبار متعددی درباره تعلیق محرومیت مهدی کیانی از سوی فدراسیون شنیده می شد اما امروز در این باره مرتضی تورک رییس کمیته اخلاق در نامه ای به دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد محرومیت دو ماهه کیانی پابرجا است و او تا اواخر آذرماه نمی تواند برای تیمش به میدان برود. بر این اساس کیانی تا پایان نیم فصل اول قادر به همراهی تراکتورسازی نیست و از هفته شانزدهم لیگ برتر مجوز بازی اش صادر خواهد شد.

بر اساس گزارش تابناک تبریز، محرومیت کیانی با اعتراض های پرتعداد هواداران تراکتور مواجه شده بود و به همین خاطر با دخالت رییس فدراسیون فوتبال قرار بر این شد تا یکماه از محرومیت کاپیتان تراکتورسازی بخشیده شود. به همین خاطر تراکتوری ها امیدوار بودند که کاپیتان شان در بازی با سپاهان برگردد و برای تیمش به میدان برود اما ناگهان نام کیانی در بین بازیکنان محروم هفته اعلام شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سبحان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
از ماست که برماست. تبریز مدیرانی چون قاضی زاده وبیگی متعصب می خواهد چنان که می دانیم جمیع نمایندگان این دوره مجلس غیر از اندکی افرادی بی خاصیت برای مردم و پرخاصیت برای دولتی ها می باشند که فقط بلدند ناکارامدی وزرای دولت را ماله بکشند و تراکتور مظلوم هم در این گیرودار اسیر باند مافیایی فوتبال کثیف ایران شده است هوادار باید در انتخابات دقت کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :