تغییر فرمانداران در آذربایجان شرقی با تغییر فرماندار بناب کلید خورد و امین رفیعی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بناب منصوب شد.
کد خبر: ۵۲۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 22 November 2017
بعد از جار و جنجال‌های رسانه‌ای در خصوص برکناری مدیران بازنشسته و ورود سازمان بازرسی به این موضوع سرانجام مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در اولین اقدام برای تغییر مدیران بازنشسته استانداری حکم بازنشستگی ولی الله فرج اللهی فرماندار بناب را صادر و امین رفیعی اسکویی را به عنوان سرپرست فرمانداری بناب معرفی کرد.

براساس این گزارش، امین رفیعی اسکویی کارمند رسمی وزارت کشور متولد سال 1355 در شهرستان اسکو بوده و پیش از این از اردیبهشت ماه سال 1393 تا کنون سمت معاونت فرمانداری شهرستان بناب را عهده دار بوده است.

قرار است مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید این شهرستان طی روزهای آتی با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شود.

شنیده‌ها حاکی است، همچنین طی روزهای آتی در راستای اجرای قانون بازنشستگی مدیران شاهد انجام تغییرات دیگری در سطح شهرستان‌های استان خواهیم بود.

گفتنی است، شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و امین رفیعی دهمین فرماندار این شهرستان محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار