دبیر همایش بررسی اندیشه‌های علامه جعفری:
دبیر همایش بررسی اندیشه‌های علامه جعفری با اشاره به اینکه ۱۰۴ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد و مورد داوری قرار گرفت گفت: از بین مقالات ارسالی ۵۴ مقاله پذیرفته شد که از این تعداد ۲۷ مورد علمی-پژوهشی، ۱۷ مورد علمی-ترویجی و مقاله‌های دیگر تخصصی است.
کد خبر: ۵۲۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 22 November 2017
 حجت‌الاسلام رحیم شاهدی صبح امروز در همایش ملی بررسی اندیشه‌های علامه جعفری که در تالار مصلای تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه 25 مرکز علمی دانشگاهی و حوزوی در این همایش مشارکت دارند اظهار داشت: در این مدت از اردیبهشت امسال تاکنون 104 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد و مورد داوری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از بین مقالات ارسالی 54 مقاله پذیرفته شد افزود: از این تعداد 27 مورد علمی-پژوهشی، 17 مورد علمی-ترویجی و دیگر مقاله ها تخصصی است. 

دبیر علمی همایش ملی بررسی اندیشه‌های علامه جعفری با اشاره به اینکه این مقالات فردا در دانشگاه هنر ارائه می‌شود ابراز داشت: فراخوان پایان نامه‌هایی که درمورد علامه جعفری و با محوریت اندیشه‌های ایشان بود که انجام شد و از 5 پایان نامه برتر در مراسم اختتامیه تقدیر می‌شود. 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سهند بزرگترین ویژگی این همایش را عنایت و لطف مقام معظم رهبری دانست و افزود:  خوشحالیم که با این همایش می‌توانیم نام علامه را دوباره بر سر زبان‌ها بیاندازیم و یاد علامه را گرامی بداریم.

وی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این همایش ملی فردا در دانشگاه هنر  برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار