تسنیم:نخستین برف پاییزی در نخستین روز از آخرین ماه پاییز، برخی شهرستانهای آذربایجان شرقی را سفید و زمستانی کرد.
کد خبر: ۵۲۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 23 November 2017
بارش برف که از شبانگاه آخر آبان آغاز شده است، کوه‌های میشو در شهرستان مرند، بخش قلعه چای شهرستان عجب شیر و روستای گنبرف شهرستان اسکو را در نخستین روز آذر ماه، کاملاً سفید کرد.

تیمور امیرانلوی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود، با اشاره به بارش برف در این شهرستان اظهار کرد : عوامل و اکیپ‌های راهدار اقدام به گشت راهداری و نمک پاشی و برفروبی راه‌های روستایی کردند.

وی افزود: به رغم بارش برف در روستاهای هشترود تمامی محورهای اصلی و فرعی این شهرستان باز بوده و تردد در آنها در جریان است که برف امروز اول آذر 10 روستای محور قره چمن به هشترود، 45 روستای آتش بیگ و 14 روستای درین سو هشترود را سفید پوش کرده است.

علی شقاقی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اسکو هم در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به بارش برف در این شهرستان، اظهار داشت: بارش برف در این شهرستان در مسیر روستاهای گنبرف ،کرد آباد ،اربط ، آشیستان و .... از امروز شروع شده که حرکت وسایط نقلیه  به کندی صورت می‌گیرد و تردد در محورهای روستایی فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و دراین راستا راهداران اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان اسکو درحال بازگشایی مسیرهای فوق هستند.

وی از رانندگان خواست  در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت لزوم انجام سفرهای برون شهری نسبت به همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم و سوخت کافی اطمینان حاصل کنند.

رضا سالاری فر، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عجب شیر، هم گفت:هم اکنون رفت و آمد خودرو‌ها در راه‌های ارتباطی روستا‌های چهاربرود، هرگلان، حوری، چنار، آلمالو، یایچی، قوزلوجا، باراز، ینگجه و تجرق کند است و راهداران در حال برف روبی این راه‌ها هستند. برف 69 روستای هشترود را هم سفید پوش کرد.

البته بارش باران از دیروز در بسیاری از مناطق آذربایجان شرقی از جمله تبریز و ملکان آغاز شده و در برخی مناطق به صورت نامتناوب همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار