سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد بازی تیمش مقابل سپیدرود اهمیت ویژه‌ای دارد.
کد خبر: ۵۲۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 23 November 2017
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران گفت: همان طور که می‌دانید وضعیت خوبی در جدول نداریم به همین دلیل بازی فردا برای ما خیلی مهم است و باید 3 امتیاز آن را به دست آوریم.
 
می‌دانید که سپیدرود در خانه حریفان بازی دفاعی را ارائه می‌دهد و همین موضوع کار ما را سخت‌تر خواهد کرد اما اگر بازیکنان برنامه تاکتیکی را خیلی خوب پیاده کنند مطمئناً می‌توانیم برنده از میدان خارج شویم. در این بازی حق اشتباه نخواهیم داشت. نباید اتفاقات بازی قبل تکرار شود چرا که به 3 امتیاز این بازی برای بهبود شرایطمان در جدول مسابقات نیاز داریم. 
 
وی ادامه داد: در نیم فصل دوم نتایج تیم بهتر و باعث افتخار همه هواداران خواهد شد؛ به شرطی که به یکدیگر اعتماد داشته و از هم حمایت کنیم. شک ندارم که روزهای خوبی را پیش رو داریم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مشکلاتی از لحاظ مصدومیت و محرومیت داشتیم و یادم نمی‌آید که در 12 بازی که کردیم، تیم‌مان کامل بوده باشد.
شاید این محرومیت ها و مصدومیت ها اذیت مان کرده، اما اتفاقات خوبی هم در تیم اتفاق افتاده است که ظهور بازیکنان جوان تیم است. بازیکنان جوان فرصت بازی پیدا کردند و من شخصا به آینده این تیم امیدوارم و حس خوبی نسبت به آینده تراکتورسازی داریم. نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و نتایج تراکتورسازی قابل پیش بینی بود و می‌دانستیم که این مشکلات با ما خواهد بود.
وی در مورد وضعیت محرومیت مهدی کیانی اظهار داشت: به ما گفتند که مشکلش حل می‌شود. قبل از بازی با سپاهان رایزنی کردیم که بازی کند، اما این اتفاق نیفتاد و فکر می‌کنم تا آخر نیم فصل هم او را نداشته باشیم.
وی در مورد بازی در ورزشگاه اختصاصی گفت: ورزشگاه اختصاصی نواقصاتی دارد که برای اصلاح آنها به پول زیادی نیاز است. چیزی که مشخص است اینکه چمن ورزشگاه یادگار امام هم هفته به هفته بدتر شد و امیدوار بودم وضعیت بهتر شود، اما خلاف این موضوع اتفاق افتاد. حتی تمرین تیم های لیگ یکی هم در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌کنند. جای تاسف است که ورزشگاه به این بزرگی چنین وضعیتی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار