معاون امنیتی و سیاسی استانداری آذربایجان‌شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه منظور از توسعه یافتگی، آرامش با استفاده از آخرین فناوری بشر است، گفت: ما به دنبال برقراری جامعه همراه با احکام نورانی و تکریم انسانی هستیم نه کشوری با تفکرات غربی بدون توجه به مفاهیم غنی انسانی و دینی که مشکل‌ساز باشد.
کد خبر: ۵۲۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴ 23 November 2017
 رحیم شهرتی‌فر ظهر امروز در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری اظهار داشت: در جهان امروز برای تأمین ضروریات مدام تلاش کرده و با توجه به اینکه کشور در حال توسعه متوازن قرار دارد ما نیز جامعه را بر همین اساس هدایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید برای رفاه جامعه تلاش شود،گفت: نمی‌خواهیم تجربه مغرب زمین را به بهای دزدی، استعمار و غارت تکرار کنیم بلکه هدف ما ایجاد کشوری در حال توسعه و پیشرفت همراه با صلح و آرامش است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه منظور از توسعه‌یافتگی، توسعه توام با آرامش و با استفاده از آخرین فناوری بشر است، تصریح کرد: ما به دنبال برقراری جامعه همراه با احکام نورانی و تکریم انسانی هستیم نه اینکه کشوری نظیر کشورهای غربی که همسایه از همسایه خبر ندارد و مشکل کسی برای دیگری بی‌اهمیت باشد.

 وی با تاکید به اینکه اگر خوب بیاندیشیم در فرهنگ غنی اسلامی قصه‌گویی جایگاه عاطفی دارد، ادامه داد: ما هیچ‌گاه به دنبال ایجاد جامعه‌ ماشینی نیستیم بلکه در جامعه ما ادیان اسلامی،عشق و محبت جایگاه والا دارد.

شهر‌تی‌فر با اشاره به حضور خود در کانون پرورش فکری کودکان در دهه ۵۰ بیان داشت: باید متولیان فرهنگی از کودکی جامعه فرهنگی را هدف قرار دهند و در انتقال مفاهیمی که ارزش‌های بالای انسانی دارد، تلاش کنند.

وی افزود: در دوران راهنمایی به کانون آمدم  و از طریق مربیان روش مطالعه را یاد گرفتم که چه کتابی در چه مقطعی برای مطالعه مناسب است.

معاون امنیتی و سیاسی استانداری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: باید فرزندان خود را با قصه‌های عامیانه گذشته نوشته شده یا از طریق مادران نقل شده آشنا کرده و  قدردان باشیم.

شهرتی‌فر ابراز کرد: استان ما نویسندگان زیادی در بخش قصه دارد که باید قدر آنها را دانسته و بها به کارشان بدهیم و در راستای آموزش هر چه بهتر و بهینه فرزندان اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :