در صورتی که مدارک یکی دیگر از نمایندگان ایرانی معرفی شده به AFC برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا رد شود، گسترش فولاد برای حضور در این رقابت‌ها معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 24 November 2017
پس از ارسال مدارک باشگاه‌های ایرانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، حالا صحبت از نامه‌ای می‌شود که AFC به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده و محتوای آن رد مدارک یکی از نمایندگان ایران است.

سهیل مهدی، مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال در این خصوص اظهار داشت: من فعلاً هیچ اطلاعاتی در این خصوص ندارم. امروز که تعطیل است و فردا باید ببینیم این موضوع صحت دارد یا خیر. الان من هر اظهارنظری داشته باشم، فضا به سمت تأیید یا تکذیب خبر می‌رود. پس فعلاً اجازه بدهید فردا این موضوع را پیگیری کنیم تا ببینیم داستان چیست.

وی در مورد جایگزین احتمالی این نماینده حذف شده گفت: همان‌طور که نفت نتوانست مجوز بگیرد و ما ذوب‌آهن را معرفی کردیم، اگر خدایی نکرده یکی دیگر از نمایندگان‌مان هم نتوانند مجوزهای لازم را بگیرند، طبق آیین‌نامه تیم بعدی در جدول رده‌بندی فصل گذشته را به AFC معرفی می‌کنیم.

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال در پاسخ به این سؤال که «آیا باشگاه‌های سپاهان و پیکان که موفق به کسب مجوز حرفه‌ای نشدند، الان می‌توانند با رفع مشکلات‌شان جایگزین احتمالی آن نماینده حذف شده شوند یا خیر؟»، گفت: خیر، به هیچ‌وجه الان هیچ باشگاهی نمی‌تواند مجوز خود را از رده ملی به حرفه‌ای تبدیل کند، چون سایت بسته شده و AFC دیگر مدرکی را قبول نمی‌کند. این تیم‌ها باید تا فصل بعد صبر کنند.

تیم‌های سپاهان، پیکان و استقلال خوزستان به‌ترتیب رده‌های پنجم تا هفتم جدول رده‌بندی فصل گذشته را از آن خودشان کرده بودند، اما هیچ‌کدام از این تیم‌ها موفق به کسب مجوز ملی نشدند. تیم هشتم جدول لیگ پانزدهم هم گسترش فولاد تبریز است. با توجه به اظهارات سهیل مهدی، در صورت حذف یکی دیگر از نمایندگان کشورمان، این گسترش فولاد تبریز است که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به AFC معرفی خواهد شد. /تسنیم
برچسب ها: گسترش فولاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :