امام جمعه تبریز در دیدار با اعضای کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی؛
آناج:نماینده ولی فقیه در استان به مسئولان استانی توصیه کرد تا در رفع مشکلات تیم تراکتورسازی و هوادارانش اهتمام ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۵۳۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷ 29 November 2017
 اعضای کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی ظهر امروز چهارشنبه با حضور در بیت امام جمعه تبریز با حجت الاسلام محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی دیدار کردند.

حجت الاسلام آل هاشم در این جلسه با اشاره به جایگاه تیم فوتبال تراکتورسازی در بین مردم آذربایجان اظهار داشت: تراکتور موجب افتخار آذربایجان است مخصوصا هواداران این تیم که از قشر انقلابی و ملقب به پرشورها هستند و ما به وجود آنها فخر می‌فروشیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تبریز و آذربایجان در خصوص تربیت نیروهای ورزشی در کشور زبانزد است و بازیکنان زیادی از این دیار به تیم ملی معرفی شده‌اند که این مایه مباهات می‌باشد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: هواداران تراکتورسازی در کل کشور پراکنده هستند بطوریکه در تمامی بازی‌ها در همه شهرهای کشورمان برای تشویق تیم محبوبشان حضور می‌یابند و باید به چنین هوادارانی افتخار کرد.


 

حجت الاسلام آل هاشم خود را هوادار تیم تراکتورسازی معرفی کرده و اذعان داشت: بنده از مسئولین استانی می‌خواهم به تیم تراکتورسازی و هوادارانش توجه ویژه‌ای داشته باشند و در چارچوب وظایف خود باید تلاش کنیم تا این تیم در میادین مختلف موفق‌تر ظاهر شود.

وی با بیان اینکه اکثر شعارهایی که هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه‌ها می‌دهند حماسی هستند، افزود: حضور کثیر هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه‌های کشور امروز به حرکتی مهم تبدیل شده است که بازتاب آن را در خارج از مرزهای کشورمان می‌بینیم و رسانه‌های خارجی به این موضوع پرداخت کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌شرقی به نامه مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به وزیر ورزش که از عدم حمایت مسئولان استانی گلایه داشت، اشاره کرد و گفت: آرزو می‌کنیم مشکلات تراکتورسازی و هوادارانش با یاری مسئولان هرچه سریعتر مرتفع شود و این تیم که در کشورمان به عنوان تیمی مردمی شناخته شده است، با نتایج درخشان و کسب عناوین قهرمانی بیش از پیش مطرح شود. 

وی با تمجید از اقدامات فرهنگی باشگاه تراکتورسازی بیان داشت: اخیرا در زلزله کرمانشاه باشگاه تراکتورسازی با تشکیل ستاد مردمی و شخص آقای گل‌محمدی نیز با حضور در بازار تبریز کمک‌های زیادی جمع آوری برای مردم زلزله‌زده کشورمان جمع‌آوری کردند که جا دارد از این اقدامات شایسته تشکر کنیم.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر جایگاه ورزش در دین اسلام متذکر شد: اسلام نه تنها با ورزش قهر نیست بلکه برای تقویت جسم همیشه انسان‌ها را به آن توصیه کرده است؛ این ورزش است که سلامت روح و روان را تضمین می‌کند و از بروز آسیب‌های اجتماعی مخصوصا در بین جوانان جلوگیری می‌کند.

 

وی اعلام داشت: متاسفانه آمار اعتیاد در کشورمان غوغا می‌کند، خصوصا در بین بانوان که روز به روز افزایش پیدا کرده است، لذا در جهت کاهش این آمار باید آنها را به سمت ورزش و فعالیت‌های ورزشی سوق دهیم.

امام جمعه تبریز تأکید کرد: وقتی مقام معظم رهبری با دانشجویان که اکثرا از قشر جوان هستند دیدار می‌کنند، آنها را به تحصیل، تهذیب و ورزش توصیه می‌کنند که این اهمیت ورزش را نشان می‌دهد و هرگز نباید این 3 اصل را فراموش کنیم.

حجت الاسلام آل هاشم ابراز داشت: باید دست به دست هم بدهیم تا تراکتورسازی را به جایگاه واقعی خود برسانیم؛ در این راستا بنده از مسئولان استانی تقاضای اهتمام ویژه دارم و به شخصه نیز هر کمکی که از دستم بربیاید، در جهت رفع مشکلات این تیم انجام خواهم داد.

وی در خاتمه با اعلام اینکه جوانان سرمایه‌های آینده کشور هستند، گفت: معتقدم کشور به این جوانان در عرصه‌های گوناگون نیاز دارد و آنان همواره مایه افتخار ما بوده‌اند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
انصافاً حاج آقای آل هاشم فرد خوبی هستند .
یاشاسین آذربایجان و آذربیانین غیرتلی بالالاری -
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار