شهین باهر :اولویت ما پاکدستی و فساد زدایی از سیستم موجود است
مهندس ایرج شهین باهر اظهار داشت : شهرداری تبریز را با حدود 500 میلیارد تومان بدهی تحویل میگیرم.
کد خبر: ۵۳۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 03 December 2017
مهندس شهین باهر در آیین تودیع معارفه شهرداران تبریز ضمن تشکر از اعضای شورای پنجم به خاطر سپردن این مسئولیت خطیر اظهار داشت :با تمام وجود و جدیت و آموزه های دینی خویش در راستای میل و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید ،تمام وجودم را وقف تبریز عزیزتر از جان خواهم کرد.
 
شهین باهر یادآورشد : بدهی 500 میلیارد تومانی، پرداخت حقوق ماهانه 40 میلیارد تومانی، تحقق 55 درصدی بودجه در 7 ماه گذشته و هزینه 73 درصدی بودجه جاری، هیچ‌یک نمی تواند باعث دلسری مجموعه شود و به امید خدا و تلاش تک تک همکاران مشکلات و معضلات مجموعه در گذر زمان حل خواهد شد.


وی با اشاره به نیت و هدف خود در جهت خدمت رسانی به مردم  تاکید کرد:تنها با دوری از جناح بندی های سیاسی و پایبندی به قانون  است که میتوان گام های بلندی را به سوی توسعه و تعالی تبریز برداشت و از اینرو بنده و تمامی همکاران ،پاکدستی را اولین اولویت کاری خود قرار داده  و تلاش خواهیم کرد رانت و فساد را از مدیریت شهری تبریز بزداییم.

شهردار تبریز تصریح کرد : هیچ گونه تعامل و مماشاتی را با رانت خواران نخواهیم داشت و در این راه پر پیچ و خم از تک تک مدیران شهری و استانی تقاضای همکاری صمیمانه داریم.

باهر در پایان  ضمن تقدیر و تشکر از شهردار سابق و تمامی شهرداران تبریز ابراز داشت :
در نهایت با اعتقاد راسخ به این جمله 《 عمل کار بر آید به سخنرانی نیست ...》 تصمیم گرفته ام برنامه ها را به صورت اجرایی در بیاورم. زیرا
مردم از شعار خسته شده اند و آن کار و اقدام  را میپذیرند که انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :