در روزهایی که ماجرای روسری سر کردن مربی مرد تیم ملی بانوان کبدی تایلند به یکی از سوژه‌های اصلی رسانه های کشور تبدیل شده، ورزش با حواشی ریز و درشت دیگری نیز درگیر بود. در این مطلب، مروری هر چند کوتاه به برخی از این وقایع خواهیم داشت.
کد خبر: ۵۳۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 05 December 2017
* پس از شکست مصلحتی علیرضا کریمی در مقابل حریف روس برای امتناع از روبرو شدن با نماینده رژیم صهیونیستی، رسول خادم طی مصاحبه‌ و اظهارنظری عجیب گفته بود: «مردم فلسطین هم از اینگونه ایثارها اطلاعی ندارند و کشتی ایران مظلوم واقع شده است». رییس فدراسیون کشتی پیشنهاد می‌دهد راهکار دیگری (غیر از مسابقه ندادن) برای موضوع رویارویی با ورزشکاران اسراییلی اندیشیده شود. این در حالی است که رسول خادم (از جمله مدیران دارای گرین کارت) مدتهاست در آمریکا به سر می‌برد و ترجیح داده است از دور نظاره گر این روزهای پرتلاطم ورزش اول کشور باشد. شنیده ها حاکیست تلاش‌های مسوولان ورزش کشور برای تماس با خادم و دعوت از وی برای حضور در کشور و مدیریت فضای پس از مسابقات جهانی، نتیجه‌ای به همراه نداشته است. فدراسیون کشتی ساعاتی قبل نیز بیانیه‌ای "از قول" خادم در پاسخ به نتانیاهو منتشر کرده است.

* ماجرای تاسف برانگیز حجاب مربی مرد تیم بانوان کبدی تایلند را همگان می دانند و نیاز به شرح و بسطی نیست که چه فاجعه ای بوده و چقدر موجب وهن کشور و اسلام شده است. در این بین، کناره گیری مقصودلو، رئیس فدراسیون از انتخابات ریاست فدراسیون که تحت برخی فشارها صورت گرفت، مهمترین واکنش به این اتفاق بود؛ اما آیا واقعا تنها مقصر این آبروریزی وی بوده است؟ به نظر می رسد با این ماجرا بیشتر از منظر تبعات رسانه ای برخورد شده؛ وگرنه نقش حراست، نیروی انتظامی و دستگاه های متناظر که نقش نظارتی دارند، در این ماجرا چه بوده است؟ به نظر می رسد مقصودلو قربانی این ماجرا شد تا جنجال‌های رسانه‌ای خاموش شود و پیگیری بیشتری صورت نگیرد که نقش این دستگاه ها در این افتضاح چه بود؛ که حتما بسیار بیشتر از رئیس فدراسیون است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :