استاندار آذربایجان شرقی تاکیدکرد؛
استاندار آذربایجان شرقی اظهارکرد: پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر تبریزیم بهترین فرصت است تا ظرفیت‌های فرهنگی تبریز را به گردشگران معرفی کنیم و همزمانی این رویداد با تبریز 2018 می تواند برای گردشگران تعلق خاطر بیافریند.
کد خبر: ۵۳۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 05 December 2017
 مجید خدابخش در مراسم رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره ی بین المللی نمایش خیابانی و فضای باز تبریزیم، یادآور شد:  تبریز 2018 یک رویداد فرهنگی است، نه عمرانی؛ گردشگرانی که در سال 2018 به تبریز سفر می کنند برای آشنایی با فرهنگ مردم این شهر و آشنایی با تمدن ایرانی  و به ویژه شهر تبریز حضور خواهند داشت، به همین دلیل باید به رویدادهای فرهنگی توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی همچنین گفت: در کنار میراث ملموس فرهنگی باید به میراث غیرملموس فرهنگی نیز توجه داشته باشیم و با توجه به اینکه هنر تئاتر به عنوان یکی از اولین های تبریز مطرح است باید این هنر به عنوان آثار غیرملموس مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: ما می توانیم با استفاده از نمایش های بومی و اجرای این نمایش نامه ها در جشنواره، در کمترین زمان فرهنگ این شهر را به گردشگران القا کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیازمندی جامعه به نشاط اجتماعی یادآورشد: متاسفانه زندگی صنعتی حجم سنگینی از استرس و فشار روانی زیادی را به شهروندان تحمیل می کند از این رو باید به فکر تامین نشاط اجتماعی در جامعه باشیم.

دکتر خدابخش ادامه داد: هنر بهترین راه تامین نشاط اجتماعی در شهر است و از شهرداری تبریز برای اجرای این نوع جشنواره و تامین نشاط اجتماعی تشکر و قدردانی می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار