کد خبر: ۵۳۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 05 December 2017
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: نتایجی که کسب شده باعث شده تا ما از انتهای جدول تقریبا به وسط بیاییم امیدوارم فردا هم امتیاز خوبی بگیریم و در نیم فصل دوم شرایط را بهتر کنیم.


 فرشاد فلاحت‌زاده که به جای فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده حاضر شده بود، گفت: بازی فردا فکر می‌کنم خوب باشد. یک بازی تاکتیکی است. مهاجری هم در تیم‌هایی که داشته نتیجه خوبی گرفته است. بازی فردا بازی استاد و شاگردی است. آقای کریمی هم نتایج خوبی داشته است. او شاگردانی را معرفی کرده از جمله تارتار، مهاجری و کمالوند که موفق عمل کرده اند. اولین بازی ما در ورزشگاه امام رضا خواهد بود. در این 3-4 ماه هدف ما این بود که بتوانیم مصدومان را برسانیم و جلوی مصدومیت مجدد را بگیریم.

وی افزود: با تعاملی که بین مدیریت،‌کادر و بازیکنان بود توانستیم امتیازات خوبی را جمع کنیم، سایپا را هم در تبریز شکست دادیم. ما با کمک بچه‌ها و تاکتیکی که داشتند نتیجه خوبی گرفتیم امیدواریم در ادامه به پیروزی‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

مربی گسترش فولاد در ادامه درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای بازی فردا مقابل پدیده گفت: اولین مصدوم ما آندو تیموریان بود که دیدید چقدر تاثیرگذار بود، مصدوم دیگر نقی‌زاده است که چند ماه دیگر اضافه می‌شود و همینطور میلاد فخرالدینی. نیم فصل شاید چند بازیکن از دست بدهیم و چند نفر را جایگزین کنیم تا تیم تقویت شود. بیشتر بحثم ما گل نزدن است. موضوع دفاعی را خوب جا انداختیم،‌دفاع تقویت شده است،‌مشکل گل زدن را هم حل کنیم تیم پیشرفت خوبی خواهد داشت. 

فلاحت‌زاده در ادامه درخصوص بازی مقابل استقلال خاطرنشان کرد: در این دیدار ما ضعیف عمل نکردیم، بازی با استقلال شرایط ویژه‌ای داشت. سه پرواز ما کنسل شد و ساعت 4-3 صبح به هتل رسیدیم. نیمه اول بازی خوبی داشتیم و یکی دو موقعیت صد درصد هم ایجاد شد. جوانی بازیکنان باعث شد تا توپ به گل تبدیل نشود اما در نیمه دوم از نظر بدنی کم آوردیم البته در دیدار با سایپا جبران کردیم. سامان نریمان جهان گلزن خوبی است او را جلو آوردیم که خوب هم ظاهر شد. البته همچنان مشکل گلزنی باقی است با چند بازیکن صحبت‌کردیم تا در نیم فصل دوم این مشکل حل شود. 

وی در پاسخ به این سوال که بازگشت شجاعیان در نیم فصل دوم به گسترش فولاد را چطور می‌بینید یادآور شد: این موضوع به بخش مدیریت برمی‌گردد و نصیرزاده در جریان است اگر بیاید استقبال می‌کنیم اگر نشد هم او بازیکن استقلال است. 

مربی گسترش فولاد خاطرنشان کرد: کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم تیمی است؛ شاید مهاجم تک نداشته باشیم اما بازیکنان خوبی داریم. بخش دفاعی اوایل فصل ایراد داشت که مشکل را حل کردیم. بخش هجومی هم به بازیکن  و بعد به تاکتیک برمی‌گردد که باید مشکل برطرف شود. 

فلاحت‌زاده در پایان در پاسخ به این سوال که علاوه بر آمدن فیروز کریمی نتایج تیم شما خوب شده و بچه‌ها هم انگیزه زیادی دارند اظهار داشت: در فوتبال همه عوامل دخیل است از جمله روحی روانی من نمی‌خواهم به این موضوع ورود کنم. یک بخشی از مشکلات ما آسیب دیدگی بازیکنان بود. برخی آسیب دیدگی سختی داشتند که توانستیم این موضوع را فیکس کنیم. بخش دیگر تاکتیک است این بخش هم آموزش را در بر می‌گیرد چون بازیکنان جوان هستند و باید به آنها آموزش داده شود و بخشی دیگر تفکرات مربی است که ما باید این موضوع را به بازیکن تحمل کنیم. هر مربی یک خواسته‌ای دارد که از بازیکن باید بخواهیم آن را انجام دهد. نتایجی که کسب شده باعث شده تا ما از انتهای جدول تقریبا به وسط بیاییم امیدوارم فردا هم امتیاز خوبی بگیرم و در نیم فصل دوم شرایط را بهتر کنیم. /فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار