دبیر کل AFC اعلام کرد؛
با اعلام دبیر کل فدراسیون فوتبال آسیا دیدار نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان در کشور بی طرف برگزار می شود.
کد خبر: ۵۳۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 06 December 2017
به گزارش تابناک تبریز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دبیرکل کنفدراسیون آسیا گفت: درباره بازی تیم های عربستان و ایران تصمیم جدیدی گرفته نشده است و براساس روال گذشته عمل خواهد شد.


«ویندسر جان» در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در کوالالامپور درباره بیانیه اخیر این کنفدراسیون گفت: گفتگو ها و تصمیم گرفته شده درباره بازی تیم های سه کشور عربستان امارات و قطر بوده و درباره ایران تصمیم جدیدی گرفته نشده است.


وی افزود: درباره بازی تیم های عربستان و ایران فعلا براساس روال گذشته عمل خواهد شد. بر اساس این گزارش؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC، به تازگی رای به برگزاری بازی تیم های عربستان و امارات و قطر در کشور میزبان داده است و اعلام کرده است که موضوع برگزاری بازی در کشور سوم و بی طرفی مطرح نیست.اما در این بیانیه نامی از ایران آورده نشده است.


به این ترتیب استقلال و تراکتورسازی باید دیدارهای خود را در لیگ قهرمانان در زمین بی طرف برگزار کنند. اتفاقی که مسیر این دو تیم را دشوار می کند و البته شکست بزرگی برای فدراسیون فوتبال خواهد بود که بارها اعلام کرده بود این موضوع به سود ایران به پایان رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار