رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی خبر داد
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به روند کاهش دما شاهد روند افزایشی مسمومیت با مونوکسید کربن هستیم تا جایی که در 48 ساعت گذشته 30 نفر در تبریز با این گاز مسموم شده اند و در اورژانس مرکز آموزشی درمانی سینا تحت درمان قرار گرفته اند.
کد خبر: ۵۳۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 07 December 2017
به گزارش تابناک تبریز، فرزاد رحمانی اظهار داشت:  با توجه به روند کاهش دما شاهد روند افزایشی مسمومیت با مونوکسید کربن هستیم تا جایی که در 48 ساعت گذشته 30 نفر در تبریز با این گاز مسموم شده اند و در اورژانس مرکز آموزشی درمانی سینا تحت درمان قرار گرفته اند.

وی با اشاره به هشدار هواشناسی استان مبنی بر تغییرات جوی و سردشدن هوا و افزایش استفاده از وسایل گرمایشی گازی و فسیلی از شهروندان خواست در استفاده از وسایل گرمایشی دقت و از بستن تمامی درزها و مسیرهای ورود هوا خودداری کنند تا حتما جریان هوای تازه به محل برقرار باشد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: مونوکسید کربن گازی بی رنگ و بی بوست و مسمومیت با آن علائمی شبیه سرماخوردگی دارد.

رحمانی یادآور شد: مردم علائمی نظیر سردرد ، سرگیجه ، حالت تهوع، استفراغ و ضعف عمومی دسته جمعی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده این علائم حتما درب وپنجره را باز و مراتب را سریعا به اورژانس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :